Haha ja ik ga daar ook nog steeds zo stuk om. Lakei, ik heb echt hardop gelachen. Volgens mij zei @ZusjevanJoost dit?
Haha ik lach ook weer hardop, haha love it. Die Jordy heeft ook echt een extreme side eye continu, volgens mij omdat ie denkt dat ie dan mooi in beeld is ofzo? Echt 100% dat je mooie memes van deze man kan maken.
Maar jongens…wie is het die ze zoent in de preview van de volgende aflevering?! Toch niet Niek he!
Ik probeer hem te identificeren aan zijn arm, maar zonder succes
Ik hoop Jethro
Ik denk ook Jethro!
Of Joey weer?
dit hoop ik zo
M’n vriend en ik hebben dit even geanalyseerd en we denken Jethro. Haha
Volgens mij was die arm donkerder dan Joey z’n arm
Als Jordy er volgende week niet uit gaat steek ik Videoland in de fik, doe ff normaal man. Chester ziet ze dan als haar kleine broertje, maar die gekke creep ziet ze niet als creep.
Jethro ziet er zo enthousiast en blij uit als ie over Gaby praat, vind het echt heel lief
Afvaller deze aflevering
waar kan ik me aanmelden voor Andreas??
Ik gok ook op Jethro, maar vind hem eigenlijk niet echt bij Gaby passen.
Oh jawel hoor, maar vooral omdat ie zo chill en volwassen overkomt ofzo, de keren dat ie in beeld kwam vond ik m een soort rust uitstralen
Ik vind Chester dan weer helemaal niks, zelfs niet als klein broertje
Nee Jethro is van mij.
In de aflevering van volgende week zie je Joey en Gaby zoenen. Ik zag een screenshot op instagram en daar zag je naast een hand ook een zwarte oorbel.
Weet je toevallig nog waar? Wil ook even speurneuzen
Joey deelde het in z’n verhaal, maar was niet een foto van hem.
Vind de opzet ook gaar zeg, snap dat het een tv-format is en dat het om háár keuze draait maar dat die mannen er wat van moeten vinden wordt wel echt compleet weggemoffeld. Inderdaad sommige al een paar keer op date en sommige niet, of dat Gaby zelf besluit om maar niet bij het eten aan te sluiten. Zou ook niet amused zijn als ik Chester of Ritchie was. Waarom niet meer korte dates of met 2 tegelijk bv? Lijkt me dat de slagingskansen daarmee ook alleen maar vergroten.
Maargoed waar maak ik me eigenlijk druk om