The Bachelorette / Prince Charming

Ik weet dat er veel mensen anti-Niek waren/zijn, maar ik vond hem met de date echt leuk! Denk echt wel dat ie wat inhoud heeft en zn hart op de goede plek. Maar het moet wel maar net je type zijn.

15 likes

Dat Chester zo zachtjes ‘kies Joey’ zegt vond ik echt schattig. Ik denk dat ik Gaby en Joey ook de beste match vind, al moet ik ophouden te denken te weten wat zij zoekt aangezien witte roos en Niek er beide nog in zitten. Die had ik niet eens het huis binnen gelaten. Zij geven de ‘metroman’ ook weer een totaal nieuwe dimensie.

15 likes

Ja ik dus ook! Hij is wat dat betreft wel intens maar het zag er wel zo gezellig uit ofzo, ze waren beide zo aan het lachen
En dat hij dan zo stoer aan het doen is maar tegelijk ook met die ketting aan komt zeggen, vond ik ook wel erg aandoenlijk
Hij zou nog steeds m’n type niet zijn maar zie de charme er wel in

4 likes

Haha ja dat vond ik ook leuk dat Chester dat zei!
Ik vond Niek deze date ook wel leuk eigenlijk.

Ik denk dat Jordy er nog wel ff in blijft puur zodat er over gepraat wordt, is gewoon in scène gezet dit.

Ochhh Chester is zo’n schatje, jammer dat hij er uit is maar ook wel logisch, ook wel dapper dat hij dat zelf van tevoren ook al aan zichzelf toegaf. Heel volwassen, kan je niet zeggen van een paar andere slijmjurken die er nog in zitten :money_mouth_face:

Ik ben voor Joey of Jethro

Ik zou willen dat ie een baardje laat groeien haha. Dan is dat jonge er een beetje af en dan zou ie echt wel m’n type zijn. Volgens mij heeft ie echt het hart op de goede plek en kan je zo met m lachen. En kom uit dezelfde regio, dat zal ook vast wat doen.

Ik hoop dat Jordy Gilet snel naar huis gaat. Hele rare vibes krijg ik bij m.

Echt helemaal mee eens. Ik vind het superstom dat ze deze aflevering nog steeds niet iedereen gesproken heeft. Doe idd dan meer dates, ontbijtje met A, lunch met B, avondeten met C. En dat ze dan ook aan ‘t eind niet bij die braai aanschuift, je kan toch gewoon gezellig daar gaan zitten en mee ouwehoeren ook al weet je het al.

4 likes

Ik vind Joey trouwens niet zo leuk, beetje een zacht ei. Ik vond Niek wel verrassend leuk tijdens de date, als in: ik denk dat hij wel een type voor haar kan zijn. Volgens mij houdt zij wel van LV cadeautjes, iemand die van bubbels houdt, meisjes meeneemt naar VIP lounge zoals hij vertelde :stuck_out_tongue: En Ritchie vind ik ook zo cute maar ik denk dat het ook wel wat zegt dat ie nog steeds niet gekozen is. Ik snap zijn frustratie wel

9 likes

Ohh haha ja inderdaad.

Ik vind Jethro dus qua mimiek heel erg op boerin Annemieke van het laatste seizoen van bzv lijken maar niemand is het met me eens :frowning:

1 like

Haha ja dat was ik!

@Trenchcoat Ja die outfits! Echt Ali Expres meets insta’perfect’ fast fashion.

Bij Joey lijkt het een beetje alsof hij een knijper op z’n neus heeft zitten.

3 likes

even mijn hersenspinsels van deze aflevering

Summary
  • omg die arme kasper :sob: zo keihard gefriendzoned.
  • niek met z’n “ik val op karaktertjes?” eh wat? heel vreemd. en waarom draagt die sukkel geen gordel? vind hem zo’n engnek. en zou hij botox in z’n lippen hebben? en die armband :joy: hahaha ga stuk
  • vind het haar van de lakei ook echt met de afleveringen lelijker worden? lijkt wel steeds hoger te worden haha
  • wat ziet chester eruit met z’n panter vestje haha. en niet goed om je ex erbij te halen op tv haha
  • bijna alle mannen praten met een accent? brabants, twents, amsterdams, echt alles komt voorbij gewoon
  • vond dat stukje van rick met joey wel ongemakkelijk, met die vuist in de lucht “maar zijn je gevoelens wel oprecht?!”
  • zie nu pas dat kasper een tattoo op z’n arm heeft, was me nog niet eerder opgevallen!
  • vond dat gaby er tijdens deze rozenceremonie echt eens een keer mooi uit zag! niet zo’n ordinaire glitterjurk maar zo mooi die jumpsuit :heart_eyes:
  • gaby snuift altijd zo raar als de man bedankt voor de roos :joy: man: “zeker, dankjewel!” gaby: “nnnf” met zo’n gek lachje hahaha. viel me de vorige afleveringen ook al op.
  • wat gaf (d)jordy gaby een rare kus? z’n hoofd naar links en z’n lippen naar rechts hahaha
  • vind ook wel dat ritchie gelijk had. ze weet nog helemaal niet wie hij is? wel cool dat hij gezegd heeft dat hij een date wil.
  • jammer van andreas maar snap het ergens wel. chester snap ik sowieso want die vond ik vanaf het begin al niet bij haar passen. ook hoe hij afscheid neemt, slide ff in m’n dm. dat zeg je toch niet :joy: wat een jochie hahaha
20 likes

Ik snap niet zo goed waarom ze Andreas naar huis heeft gestuurd. Die kwam als een van de weinige als een oprechte gast over. En Chester aww, echt een schatje maar idd zoooo geen match. @unglaublich ja die kuif wat issss dat, ik zat zelfs te denken, heeft hij die mega hoge kuif om langer te lijken of? Ik heb zo’n zin om die kuif met m’n handen plat te drukken. Ik heb er echt moeite mee😂 en dat met die verschillende accenten viel mij ook op, vind ik leuk! Ik vond Ritchie ongeduldig/opdringerig overkomen, zou ik op afknappen. Hij herhaalde het ook zo vaak. Have patience.

8 likes

ja mee eens maar ik denk dat ze andreas toch te saai vindt ofzo? zo’n goede jongen met een stabiele basis. denk dat zij toch meer van de wat meer ‘foute’ en spannende mannen is.
en ritchie ja ook mee eens. maar snap hem dan ook wel weer. beetje dubbel haha. want volgens mij heeft de rest allemaal een 1-op-1 date gehad (of al meerdere zelfs) en hij nog steeds niet. maar de manier waarop hij het communiceert had beter gekund haha

2 likes

Inderdaad echt heel raar dat er zo weinig dates zijn en dat Gaby zich zoveel afzijdig houdt. Hoeveel dagen zitten ze daar in die 6 afleveringen? Ik heb echt het idee dat die jongens zijn gelokt met een gratis vakantie in een villa waarvan een paar uurtjes per dag draaien en met een beetje geluk kun je een glimp van Gaby opvangen.

9 likes

Ik las gisteren op haar instagram dat ze een maand in zuid Afrika is geweest. Best lang vond ik!

1 like

Zouden ze trouwens ook via het programma kleding lenen? Als in, dat ze dat dan voor de aflevering alleen mogen aantrekken. Er zit wel verschil in stijl maar toch lijkt het ook weer veel op elkaar. Nou zijn het vrijwel allemaal dezelfde types maar het viel me wel op. En Djordy ook in die blouse zo half open😭, ik vind hem qua uiterlijk by far het aantrekkelijkst van allemaal maar hij leek wel een gigolo. Ew. Ik zou niet eens een man te woord staan die zo een blouse draagt. Heel viezig.

5 likes

Ik las eerst ‘Heel vlezig’ en toen dacht ik ja het is ook wel erg vlezig allemaal. Maar er stond viezig. :expressionless:

14 likes

Ik denk dat Andreas naar huis is gestuurd omdat hij te oud is, hij is 31/32 toch. De rest is allemaal 12

50 likes

Het is echt een guilty pleasure van mij om hun stories te bekijken. Het lijkt wel of ze ELKE fucking dag samen zijn. Volgens mij rukken ze nog net niet met z’n allen in elkaars bek.

36 likes