The Bachelorette / Prince Charming

deze hele aflevering vind ik zo cringe omg. Sowieso dat sporten, maar al die foto’s ook?? Vooral dat al die mannen iets met gewichten doen, en dan die Boy die wijn in het zwembad giet :joy:

Als ik het goed kon zien had Niek echt mijn lievelings parfum voor mannen in z’n hand, hier baal ik echt van. :sob::sob::sob::sob:

Ik ga echt heel slecht op hoe die andere drie jongens op de boot over die zoen praten. “Ja ik had haar ook makkelijk kunnen zoenen maar ik weet wat mijn eigen waarden zijn(?)” :nauseated_face:

17 likes

Jordy lijkt continu zo bewust van zichzelf; zijn houding, hoe hij praat. Echt een beetje eng :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha love dit verslag. Ik heb de aflevering nog niet eens gezien, die kijk ik vanavond of morgen

1 like

Ik vind Kasper echt heel aantrekkelijk :sweat_smile: maar ik denk dat zij uiteindelijk met niemand eindigt

Die Djordy vind ik echt irritant, echt zon gladde aal

6 likes

Jeeej eindelijk witte roos eruit :clap:t3:

Vond het wel schattig hoe opgelucht Niek reageerde, hij lijkt haar wel echt leuk te vinden.

Ik vind Jethro de leukste denk ik.

2 likes

Hahahahahaha wat is die Niek tering ongemakkelijk

Met z’n bodywarmertje

16 likes

Mijn haat voor bodywarmers is nog net een tikje erger geworden nu ik gezien heb dat hij dat draagt

6 likes

Hij lijkt echt zo’n ruiter in dat ding😂

1 like

Ja moest gelijk denken aan die gast van boer zoekt vrouw

1 like

Zo blij dat de lakei weg is, wat een sukkel. Nu inderdaad Niek nog.

Ik denk dat ik Jethro het leukst vind, maar Djordy en Kasper vind ik ook nog wel iets hebben. In het voorstukje van volgende keer knapt Gaby blijkbaar af op Joey, ben benieuwd wat dat kan zijn (ik vind Joey wel de knapste van alle mannen)

Gaby zei dat door de cocktailparty Jordy weg is, wie denken jullie dat er anders weg was gestuurd?:

• Boy
  • Niek
  • Joey
  • Jethro
  • Kasper
  • Ritchie
  • Jordy (Djordy)
  • Of alsnog Jordy en was het een smoes

0 stemmers

ik vind boy zo’n nare vibe hebben hè bah

6 likes

Ik vond Kasper leuk maar krijg nu steeds meer een gemaakt gevoel bij hem. Haast theatraal hoe hij zijn andere emotionele kanten wil laten zien. Voelt nep.
Jethro lijkt me een leuke kerel!

11 likes

Ik vind het eigenlijk wel jammer juist dat Jordy weg is, ik vind me ergeren aan/verbazen over mensen in tvprogramma’s echt leuk haha. Niek blijft nu wel over maar ik vond Jordy toch vermakelijker.

3 likes

Wat gebeurde hier, ik heb dit oppermoment helaas per ongeluk doorgespoeld

Ja dat heb ik ook, vind t een leuke jongen overigens, maar vind zijn gedrag gespeeld en snap niet zo goed wat hij daar doet.

Vind Kasper niet heel goed bij Gaby passen maar kan me wel voorstellen dat hij het lastig vond op de boot. Zou zelf eerlijk gezegd moeite hebben om het over gevoelens voor elkaar te hebben en je bloot te geven, als de ander net met een andere kerel heeft lopen zoenen. Was misschien wat theatraal maar snapte het ook wel weer.

Overigens vind ik Kasper en Jethro wel met afstand de leukste, zijn sowieso de enige types waar ik zelf nog enigszins op zou kunnen vallen. Merk ook dat ik tegen een paar jongens nu heel anders kijk dan op het begin. Jordy vond ik toen met afstand de leukste maar krijg ik nu een enorm geforceerd gevoel bij, Boy vond ik ook oké maar er is iets met hem waar ik m’n vinger niet op kan leggen. En last but not least vind ik eerlijk gezegd Niek de laatste aflevering steeds leuker worden. Totaaaaal niet m’n type maar het is ook wel een show die hij opzet, volgens mij heeft die kerel een klein hartje.

17 likes

Ik rolde bijna van de bank af van het lachen

47 likes