The Bachelorette / Prince Charming

Djordy die zich “verdiept in psychology”… nee sorry not buyin it
die foto met dat boek ook :sob:

en omg lelijke kleding heeft gaab aan

14 likes

Nou echt he dat string pakje met gordijn op de boot en daarna die afschuwelijke groene jurk met die glitterpumps

6 likes

Omg en die Jordy!! Wow, alles zo bij haar leggen ook :sob: en zo pushy gatver

2 likes

Ik blijf erbij dat ik t echt niet vind kunnen dat ze gaat zitten zoenen. En al helemaal niet waar al die andere bij zijn vind dat gewoon respectloos en snap dat sommige denken van nah oke. Ik de “echte” wereld zou je ook als je je date ziet zoenen met een ander denken van hmm naja oke afstand

15 likes

Krijg bij hem het gevoel dat hij zo’n stomme datecursus heeft gevolgd waarbij je vrouwen een rotgevoel moet geven.

5 likes

@Spaarlamp Welke dan?

Ik vind Niek steeds een beetje leuker hoe kan dat nou.

Ik had het idee dat Kasper flink aangeschoten was op die boot toen hij zei ‘ik heb niet gezien wat er is gebeurd maar voelde het wel’. M’n man zei ook jeetje die gast lijkt wel kort

7 likes

Oe ik vond dat zoenen op die boot ook niet top, zeker als iedereen daarvoor zich best wel bloot geeft. Maar moet ook zeggen dat ik enorm Joey-moe ben. Dat gevoelige emotionele gedoe steeds, maak eens een leuke grap en schater het uit.

Had het nooit verwacht maar ik vind Jethro echt ontzettend leuk :see_no_evil: Gewoon een volwassen kerel die echt op zoek is naar iets serieus.

25 likes

@Rockabye ik ga helemaal stuk om dat SJAAK NIEK elke keer haaahahahahahahah

4 likes

Die dj misschien? Quintino oid

Zo ongemakkelijk die vraag ook of Djordy seksuele aantrekkingskracht voelt? Dat hoef je toch niet te vragen dan is het er gewoon niet😓

13 likes

Ik denk dat ze dit vroeg om te checken of hij dat ook had en of het dan niet alleen enkel seksuele spanning is ipv ook romantische spanning. Moest wel lachen om zijn reactie want volgens mij wilde hij niet ja zeggen om niet over te komen dat het alleen voor seks zou zijn. Vind hem echt zo’n type die doet alsof ie serieus is maar puntje bij paaltje nog gewoon fuckboy is

8 likes

werden er mensen 20 jaar geleden ook al jaylinn genoemd?

4 likes

ik denk eerder een zusje/broertje/nichtje/neefje dan een ex

hij had de tattoo in 2015 ook al… dus denk dit ook niet

bron: facebook profielfoto’s

neEEE ik wil al deze foto’s ontzien

6 likes

Ewww ik had dit echt niet verwacht bij hem ofzo

2 likes

echte detectives zijn we hier

1 like

HAHA dat oranje ziet er toch niet uit

Euhhhh wat een afknapper, ik neem terug dat ik hem het knapst vond :confounded: