Ja ik zag het ook, is INDd die terugblik. Duurt ook maar 20min ofzo
Ik zie op insta dat Inge op stap is met Sanne en Yael. Whyyyyy Inge
Ja Inge is zo leuk! Ik begrijp gewoon niet hoe zij zulke goede vriendinnen kan zijn met Yael?
https://www.instagram.com/reel/Cf6M0abjDTp/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Love it.
Nog steeds Jakop fan hier maar ook vooral zo leuk hoe Chris er nu over praat.
Aah ik gun Chris echt zo’n lieve en leuke man. Vind het nog steeds sneu voor hem hoe het gelopen is.
Sylvia Geersen wordt de nieuwe Bachelorette!
Dat wordt sowieso wel een vermakelijk seizoen, is wel een geestig type
Ja dit seizoen wordt smullen met haar!
Zij was toch eerder een keer getrouwd met een man in het buitenland die ze een week kende en toen bleek een oplichter te zijn ofzo? Dat verhaal zal komende tijd in de media wel weer opgerakeld worden door haar deelname nu.
Nou niet zozeer een oplichter, die man is gewoon niet helemaal goed in z’n bovenkamer. Hij post nog elke dag foto’s samen met Sylvia, alsof ze nog getrouwd zijn. Gelukkig woont hij in Mexico maar lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Hij wilde ook niet de scheidingspapieren ondertekenen.
Ja ze zijn dus volgens mij nog steeds getrouwd? Alleen zij mag wel in Nederland weer opnieuw trouwen.
Ben iig echt benieuwd!
Heb tegen een vriend gezegd dat ie zich moet opgeven. Dat lijkt me echt geweldig maar denk niet dat ie daar een type voor is en misschien een wat groot leeftijdsverschil. Ben benieuwd wat voor types er mee gaan doen.
Oh yes! Ik heb ooit een voucher voor drie maanden gratis Videoland gekregen en zit maar te wachten op het juiste moment. Dat lijkt nu daar
Wow dit is ziek, die gast post nog vaak dat zij gewoon z’n vrouw is op instagram
Hij post ook elke keer weer dezelfde caption
Daelorian (oud deelneemster HNTM) maakt een serie over wat de impact is van het meedoen aan een reality show. Ze spreekt onder andere met merel. Merel vertelde dat Thomas haar na het overlijden van haar vader had benaderd met een berichtje dat hij haar wilde steunen etc., waarna merel vervolgens aangaf wel van dit aanbod gebruik te willen maken. Hierop reageerde Thomas met: we kunnen wel bellen als je wil? Maar dit was voor merel niet voldoende en wilde gewoon graag even hem face to face spreken, dat zou haar meer steun geven. En hierop heeft hij nooit meer gereageerd
Heel lullig van Thomas natuurlijk. Maar ik vind niet dat hij het Merel verplicht is om face to face af te spreken. Wat heeft Merel er ook aan, waarom wil ze dat überhaupt nadat hij haar zo behandeld heeft, die steun ga je bij hem sowieso niet vinden toch? Dat kan ze beter bij haar vriendinnen en familie doen. Het voelt een beetje als negatieve aandacht vragen. Dit komt er niet helemaal uit hoe ik het bedoel, ik hoop dat men snapt wat ik bedoel.
Edit: en ik snap óók nog dat Thomas er geen zin in heeft. Maar dan had hij inderdaad niet moeten zeggen er voor haar te willen zijn. Maar dat zeggen dat soort mensen vaak voor de vorm, niet er vanuitgaande dat zij dat met beide handen aan zou grijpen en ook écht ‘helemaal’ een afspraak wilde gaan maken.
Mwah vind ik niet helemaal eerlijk. Die jongen heeft haar nooit meer een face to face gesprek gegeven nadat er uitkwam dat hij vreemdging en de relatie dus over was, terwijl zij heel veel voor hem voelde en zes maanden lang dacht dat ze iets aan het opbouwen waren. Ik denk dat ze op meerdere lagen gewoon behoefte had aan dat persoonlijke gesprek met hem, zoiets zegt ze ook in die serie. Ik vind je wel echt een botte en laffe eikel om dan gewoon niet meer te reageren als iemands vader is overleden en je zélf weer contact zoekt en je steun aanbiedt, maar what else is new.
Ik denk dat we allemaal zouden willen dat we op zo’n moment de eer aan onszelf houden en er niet op willen ingaan, maar de realiteit is vaak anders.
Nee zeker niet helemaal eerlijk. En precies, ze kan beter de eer aan haarzelf houden. Maar snap dat dat niet altijd lukt.
Ja precies, stuur dan alleen gecondoleerd ofzo, biedt geen steun aan als je dat toch niet echt meent. Echt een lul de behanger hoor
Dat doe ik niet?