The Bachelorette / Prince Charming

Heeft hij nooit Friends gekeken of zo, dat had ‘m wel voor deze situatie kunnen behoeden

17 likes

Ik heb het iig nooit gekeken dus geen idee wat daar in gebeurt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

WE WERE ON A BREAK

2 likes

Wat een droeftoeter die Thomas. Hij is ook lekker met een andere vrouw de koffer ingedoken in april toen hij nog ‘exclusief’ aan het daten was met Merel. Die beste man heeft gewoon de hele boel voor de gek lopen te houden. Arme Merel.

Hij is nog erger dan die fabrizio en Tony bij elkaar. Die deden het tenminste niet zo sneaky zoals hij.

Zie life of Yvonne juich Channel.

4 likes

Kan je het niet hier plaatsen? Ze heeft een slotje

2 likes

Misschien stom hoor, maar ik zie zo zovaak whatsapp chats bij Juice Channels… dit gesprek kun je toch ook makkelijk faken om iemand erbij te naaien.

7 likes

Vind dit ook zo nep. Wie zegt er nou thanks :joy:. Lijkt wel z’n zus waar hij hoor heeft gekookt ofzo.

3 likes

Zou kunnen natuurlijk. Maar is wel ver gezocht. Ach ja. Blijft een raar verhaal.

Ik blijf het raar vinden dat mensen dan zo’n gesprek hebben met iemand, er dus in mee gaan/iniatief nemen (niet per se hier maar in het algemeen) en dan later zeggen; nou moet je kijken wat hij heeft gedaan!! Maargoed mijn impopulaire mening is dat ik het ‘van de ander’ ook niet oké vindt als je er bewust in mee gaat als je weet dat iemand bezet is (al ben ik me er ook van bewust dat er genoeg mensen (mannen) zijn die zeggen dat hun relatie over is terwijl dat niet zo is).

5 likes

Ik vind die screenshots heel nep overkomen. Maar echt rot voor Merel. En Thomas zou zich juist moeten schamen. Flapdrol.

4 likes

Wel als het sarcastisch bedoeld is, zo lees ik het in ieder geval met dat ‘nou’ ervoor :sweat_smile:

3 likes

Oh ik neig er wel naar om die screenshots te geloven.
In februari was ik op wintersport en daar was Thomas tegelijkertijd. Toen heb ik een paar meiden gesproken, waarvan 1 beweerde met Thomas gezoend te hebben. Ze liet ook een filmpje zien waarop hij te zien was. Als er zoveel verhalen naar boven komen dan zit er vaak wel een kern van waarheid in. :sweat_smile:

Wel enorm rot voor Merel, heb met haar te doen.

1 like

Ja dat is waar, het blijft altijd gissen natuurlijk.

Merel en thomas waren toch ook samen op wintersport?

2 likes

Ja klopt, hij was blijkbaar 2x op wintersport. Die keer met vrienden (o.a. Tim van streetlab), dus ik neem aan dat met Merel een andere keer was.

3 likes

Ik zei gisteren nog tegen vriendinnen “zullen we een fake whatsappgesprek maken over een bn’er en kijken wat Yvonne er mee doet?”

Maar vond het dan wel te sneu voor die bn’er in kwestie. Maar ben wel benieuwd of Yvonne het zomaar zou posten!

1 like

Haha nou, voor degene die twijfelen aan de echtheid van de screenshots. Ik heb ooit in een ver verleden ook contact gehad met Thomas en dit is wel echt zijn manier van communiceren helaas inc emoji :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Plus je weet niet welke profielfoto die fictieve bn-er gebruikt op whatsapp, daar kan Merel natuurlijk ook aan zien of dit de echte Thomas is.

1 like

Er staat een nieuwe aflevering van The Bachelor België online, maar volgens mij is dat gewoon die terugblik en geen nieuwe info ofzo

1 like