Hij is zeker niks verplicht, maar biedt dan ook iemand die net haar vader verloren is niet aan te willen steunen. Om vervolgens iemand te ghosten wanneer er gebruik van dit aanbod gemaakt wil worden
Klopt, dat zei ik ook.
Ik lees je berichtje nog een keer. Maar ik snap inderdaad niet precies wat je bedoeld, met name ook met het stukje negatieve aandacht vragen.
Heb je desbetreffende fragment ook geluisterd toevallig? Want ik vind dat ze daar goed uit legt waarom ze de behoefte had om met hem te praten. Wat hij haar meer gaf dan wat vriendinnen bv gaven
Volgens mij is het helemaal niet zeker dat het Thomas ook was
Hij appte haar met een ander nummer en dat was zijn ‘werktelefoon’
Kan ook zomaar zijn dat iemand haar wilde fucken.
Ze benoemde - ik weet niet hoe - dat ze het wel zeker wist
Ik ben echt in shock dat zij via een appje beelden doorgestuurd krijgt over een vreemdgaande Thomas, dat hij eerst nog ontkent (‘het kunnen ook oude beelden zijn’), als ze het nog een keer vraagt zegt 'ie ‘wat denk jezelf?’ vervolgens komt naar boven dat hij inderdaad is vreemdgegaan en negeert hij haar dood en hebben ze elkaar nooit meer gezien en gesproken
wtf ik vind hem nog vreselijker dan ik dacht
Wat een lapzwans
Nee ik heb net fragment niet gezien inderdaad, ik reageer op basis van wat ik hier lees. Ik weet niet hoe ik het verder uit moet leggen anders dan wat ik hierboven al heb gezegd.
Merel heeft dus geluiden gehoord dat er daadwerkelijk een zes maanden contract getekend is door Thomas. Hij moest dus minimaal zes maanden verkering blijven houden met de winnares, dan zou hij een extra geldbedrag krijgen. Echt heel heftig als dit waar blijkt te zijn, maar het zou me ook niet verbazen.
What the fuck. Dit is echt spelen met iemands gevoel. Zal me niet verbazen als dat bij Love Island dan ook het geval is met een jaar.
Ik heb dit ook via via vernomen. Bron die dingen doet qua editten voor dit soort programma’s. Echt vreselijk. Walgelijk.
(Niet dat ik nu het zieligste ben, maar ik heb echt moeten rouwen toen ik dit hoorde. Want waar de f moet het heen met de mensheid als we dit soort spelletjes met elkaar spelen?!)
Ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat het waar is… of Thomas is wel echt een goede acteur. Ik vond het er namelijk wel echt af spatten aan het begin en zij dacht écht een relatie te hebben met hem, lijkt me heel heftig zoiets te faken.
Maar jezus, wat een eikel. Dit is echt gaslighting 1.1, en dan vervolgens niet eerlijk kunnen zijn over je laffe daden en iemand dan maar dood negeren terwijl je zo serieus met elkaar was. Kan er niet bij, ik zou echt buiten mezelf zijn dus echt respect voor Merel om hoe ze met die situatie is omgegaan
We weten het natuurlijk niet, maar best veel dingen die Merel in dat interview vertelde wijzen er op dat het wel waar is.
Hij leek niet zo invested te zijn in de relatie, wilde er geen label op plakken, ging vreemd bij het leven en hij maakte het precies na 6 maanden uit waarna hij haar bijna niet meer heeft gesproken. Dus het zou best kunnen denk ik? Wel echt heel walgelijk, maar kijk nergens meer van op.
Ja lastig, wij horen natuurlijk vooral haar perspectief maar misschien zag zij niet in dat hij er niet zo voor ging als zij. Maar als het waar is dan fuckt dat zo met je denk ik… lijkt me lastig om de liefde dan weer te vertrouwen
Oh heeeerlijk de eerste afleveringen van seizoen 3 van Prince Charming staan op Videoland.
Nice! Ik weet wat ik morgen ga kijken
Jaa zo leuk dat het weer is!
Wat een leuke man!
Wat zijn sommige mannen vulgair gelijk
Ik vind Jordie nu al zo irritant. Man doe eens rustig
Hahaha ja echt een mindfuck!