Ik vind 't echt een onaantrekkelijke prins
Edo vind ik cute maar ik denk niet dat zij een match zijn. Verder zijn Theo en Cyrano m’n fav tot nu toe
Ik vind 't echt een onaantrekkelijke prins
Edo vind ik cute maar ik denk niet dat zij een match zijn. Verder zijn Theo en Cyrano m’n fav tot nu toe
Je bedoelt prince charming zelf? Die heeft een kind, geadopteerd zoontje, dus dat zal het wel zijn en ik denk dat de rest vd preview speciaal ervoor geedit is maar er niks mee te maken heeft
Joey, Nick en Theo gaan denk ik wel ver komen. Van de nieuwe groep zit er niemand tussen die er echt uitspringt. Cyrano vind ik ook leuk!
Knap dat jullie die namen allemaal onthouden😯
En de ex van Diego is nu met de ex verloofde van Hugo Kennis, die chef.
Groetjes, FF Boulevard.
Ben benieuwd wat voor onderlinge relaties er tzt ook zullen ontstaan. Sommigen leken het al wel erg gezellig te hebben samen
De twee afvallers zijn nu samen las ik ergens
Ik dacht dat ook direct, die zal vast een kind hebben. Benieuwd naar dat verhaal!
Ik heb ook het idee dat ze er dit seizoen veel meer op hinten. Ook dat die mannen elke keer aan elkaar vragen of ze een van de andere mannen aantrekkelijk vinden
Haha ja. Ze zeggen allemaal dat ze voor de Prince komen met volgens mij is t stiekem ook wel gewoon makkelijk om meteen andere mannen te leren kennen.
En ik snap ergens ook wel dat er onderlinge relaties ontstaan, want ze zitten waarschijnlijk vaker en langer met elkaar samen dan dat ze met de Prince zijn
Haha ja precies! Snap dat ook wel, ze spreken elkaar jn dat huis veel vaker
En ze weten natuurlijk ook niet voor wie ze zich hebben ‘ingeschreven’(aka voor gevraagd zijn). Dus ze zeggen allemaal wel van jaa leuk etc maar het kan ook echt zo zijn dat het niet je type is natuurlijk en iemand in het huis wel.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Die andere man is denk ik inderdaad zijn zoontje, maar waarom mensen het dan hebben over een driehoeksverhouding?
Zag dat Chris (vorig seizoen) en Diego laatst met elkaar hadden afgesproken. Logisch natuurlijk om ervaringen te delen. Al zou ik het stiekem ook echt een leuke plottwist vinden als zij wat met elkaar krijgen. Gun Chris nog steeds een leuke man.
Omdat hij letterlijk zegt “een andere man in mijn leven”
Is toch niet zo gek dat hun eerste ingeving echt een andere man is.
Ja dat snap ik, maar ik verwacht dat hij na die zin direct door zou gaan met ‘en dat is mijn zoontje’. Zou erg flauw zijn als hij dat dan pas een dag later zou gaan vertellen ofzo. Vandaar dat ik denk; is er niet nog wat anders?
Die stukjes dat ze in de camera praten is altijd achteraf, dus dan moeten ze doen alsof ze hun eerste gedachten uitspreken. Dus waarschijnlijk verteld hij het wel gewoon meteen, welkom in de wondere wereld van cliffhangers en goed editen
Ik vind ze wel bij elkaar passen!
Ik snap eigenlijk niet dat jullie je nog steeds laten leiden of schrikken van deze “cliffhangers”. Inmiddels weten we toch wel na een X aantal seizoenen dat het altijd creatief knip en plak werk betreft en dat er 9 van de 10x vrij weinig aan de hand is?
Afgelopen seizoenen waren de de cliffhangers spannender dan de daadwerkelijke afleveringen
Ooh er zitten echt van die jaloerse trutten bij zeg.
Eentje heeft een moment met de prins alleen en er zitten er een aantal gelijk 'nou, ze hebben een moment alleen ’
Gelukkig zegt eentje ook terecht, laat ze, ze hebben gewoon even een momentje alleen
Zo awkward de stukjes met Jordy in de jeep. Vooral dat stukje met die schapen en toen hij zo wegkeek😂
1 afvaller had ik niet zien aankomen!
De laatste? Ik die ook niet namelijk!