The Bachelorette / Prince Charming

Oh shit, meen je niet hahaha. Ben nu net bij aflevering 2 :joy:

Ja zal je zien dat ik met een kaasplank thuis kom :joy:

1 like

Brrr echt (nare) kriebels bij al die gasten :face_vomiting: Arme Gaby. Maar dit is geloof ik het type wat ze aantrekt… :grimacing: Ben heel benieuwd hoe ‘oprecht’ dit gaat zijn. Of alleen voor de fame.

7 likes

hahahah echt he, al die mannen, ik zou er niet 1 uit kunnen kiezen. Soms ook echt te cringy, vooral die Chester vond ik erg.

3 likes

Ja die heeft echt heeeeele heftige dingen meegemaakt he :joy::joy:

7 likes

Ja hij was echt aan het fangirlen op haar.

Ik vroeg me ook ineens af, zijn nu ook een groot deel van die jongens homo? Of heb ik dat gedroomd? Dat zij dus wel uiteindelijk met een heteroman moet eindigen voor een geldprijs en anders wint hij :joy: Dit klinkt echt te bizar nu ik dit typ haha.

12 likes

Ben net begonnen en wow de inrichting van dat huis is echt een van mijn grootste nachtmerries.

2 likes

hij lijkt op een combinatie van een van Roelvink en die acteur die Mees speelt in oogappels. jaja

Met z’n tasje

2 likes

Ik vind Jordy wel echt een stuk hoor :heart_eyes:

2 likes

Welke van de twee? ><

1 like

Die met het donkere haar

1 like

Jaa ik weet wie je bedoelt. Goed hoofd heeft hij.

Ik moet zeggen dat de meeste jongens me echt meevallen. Op die persfoto zagen ze eruit als een stelletje enge gladde alen maar ze hebben toch wel hun charme (op een paar na). Gaby lijkt me trouwens heel lief en gezellig.

8 likes

Leuk feitje: Ik ging net Gaby even Googlen en toen kwam ik erachter dat ze ooit een relatie had met Jim Bakkum.

26 likes

Ja daar ken ik haar ook van hahaha spangas enzo kwam allemaal later pas

2 likes

Ik vind hem wel knap, maar ook lomp.

Hoe hij afscheid neemt van Gaby in aflevering 2???

Of die handen achter haar hoofd op haar haar :tired_face:

3 likes

Ik wil daten met chester

1 like

Heerlijk dit, nu al zin in de volgende.

Die Niek, ieeehhh.

Oh god Ritchie, echt medelijden. ZO ongemakkelijk, om te huilen gewoon. Vervolgens komt er een andere gast aan die met haar wil praten en geeft hij eerst die gast een kus op de wang?
Die met dat donkere haar met die krulletjes die een eigen kledingzaak heeft vind ik als enige leuk. Jordy geloof ik. Deze:

4 likes

Afl 1 gezien en dacht dat ik me zou gaan ergeren aan Gaby, maar vind haar eigenlijk wel leuk! Cringe juist ontzettend op die mannen, jeetje zeg.
En wat zijn sommigen ook jong? Zag volgens mij een paar keer 25 voorbij komen?

6 likes

Ja idd jong! Volgens mij is er letterlijk maar 1 van de 18 mannen ouder als haarzelf? Die bartender van 41.
Bij mij zijn trouwens allebei de 2 afleveringen dezelfde aflevering?!

@kali bedoel je mij? Huh ik weet van niks haha

Oh bleh Jordy doet volgens mij sowieso puur voor the fame mee. Wat me dan weer totaal niet verbaasd.