The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind Gaby lief en zachtaardig, maar hoe ze steeds dat lachje eruit perst om een man gerust te stellen maakt me zo moe. Kan me niet voorstellen hoe moe haar houding haarzelf moet maken.

1 like

Ik vind Ritchie eigenlijk wel leuk, haha. Aan de ene kant lijkt hij best wel een mannetje en aan de andere kant denk ook wel heel zachtaardig en oprecht! Zelfde betreft Gaby, ze heeft me tot nu toe ook positief verrast. Je schetst toch een beeld over iemand en dat komt tot nu toe totaal niet overeen met wat ik dacht.

4 likes

Wat een vreselijke types zitten er tussen zeg! Vooral die Niek en die Jethro (ofzo?). Vrijwel al die mannen zijn echt mijn anti-type, echt ongeveer het tegenovergestelde van waar ik op zou vallen haha. Wel heel vermakelijk en Gaby valt me ook alles mee tot nu toe!

5 likes

Nieuwe favo serie

2 likes

Er zat ook een Youandi in toch? Ik dacht dat die naam alleen bestond in De Luizenmoeder :joy:

29 likes

Ik vind André heel leuk maar volgens mij ben ik de enige. Ten minste niet zo’n gladjakker:

Overigens vond ik haar ook lief overkomen maar toen die ene jongen zei dat hij supermarktmanager was keek ze wel even van ‘Hmm ok’.

15 likes

Ja ik ging echt stuk toen zijn naam in beeld kwam. Had zelfs een screenshot gemaakt om hier te posten maar toen bedacht ik dat veel FF’ers De Luizenmoeder niet leuk vinden en heb ik het niet gedaan. :’)

@Flamoes ik vind André ook wel leuk!

4 likes

Wtf die gast die alleen zwaait omdat hij geen roos kreeg. Huilbaby :joy:

15 likes

Ik vind Gaby gewoon zoals verwacht hoe ze nu in haar Instagram fase zit. Vond haar in de Spangas tijden veel leuker. En alle mannen vind ik ook echt weer typisch en cringe. André de barman valt me wel het meest mee. Ik wist ook echt dat ik die Chris eerder had gezien maar ik kon m’n vinger er niet op leggen… volgens mij was ie ook echt als de eerste eruit gestuurd in dat HNTM seizoen. Super kinderachtig hoe hij deed toen hij nu ook als eerste uit dit programma werd gestuurd lol.

Ik vind die mannen ook allemaal zo jong, ze zoekt eigenlijk oprecht denk ik een toekomst met iemand (huisje, baby insta etc) en dan staan er minimaal 10 boys die net volwassen zijn… ook al lijken ze allemaal veel ouder

5 likes

Haha die Sebas die in aflevering 1 minstens 1 minuut over zijn opgespaarde vakantiedagen bij de Deen (waar hij supermarktmanager is) praatte vond ik heel komisch

7 likes

Even wat polls over de mannen die er nog in zitten. Wie wie is kan je hier checken: https://lovereality.nl/deze-18-mannen-strijden-om-het-hart-van-gaby-blaaser-in-the-bachelorette/

Voor wie zou jij gaan als je MOEST kiezen?

  • Boy
  • Jordy (witte roos)
  • Jordy (donkere krullen)
  • Jethro
  • Joey
  • Chester
  • Joep
  • Andreas
  • Djago
  • Niek
  • André
  • Mischa
  • Kasper
  • Ritchie

0 stemmers

Wie vind je het aller verschrikkelijkst?

  • Boy
  • Jordy (witte roos)
  • Jordy (donkere krullen)
  • Jethro
  • Joey
  • Chester
  • Joep
  • Andreas
  • Djago
  • Niek
  • André
  • Mischa
  • Kasper
  • Ritchie

0 stemmers

Voor wie denk je dat Gaby uiteindelijk kiest?

  • Boy
  • Jordy (witte roos)
  • Jordy (donkere krullen)
  • Jethro
  • Joey
  • Chester
  • Joep
  • Andreas
  • Djago
  • Niek
  • André
  • Mischa
  • Kasper
  • Ritchie

0 stemmers

1 like

De foto’s in je link doen het niet bij mij :frowning:

1 like

Oh shit bij mij nu ook niet meer :frowning:

Wie is Niek ook alweer? Zie dat veel mensen hem de verschikkelijkste vinden maar mij is deze gozer helemaal ontgaan. Ik twijfelde om te stemmen tussen Ritchie en de Witte roos (aka coltrui)

1 like

Die veel te gladde autoverkoper

Die vrachtwagen chauffeur zit de heletijd aan haar dijen en zelfs half aan haar kont hahaha kan me niet voorstellen dat ze hem ergens wel leuk vind.

Ik ligt in bed aflevering 1 te kijken, maar ik vind ze allemaal zo jong en zo vrouwelijk?! Ik ben net zo oud als Gaby, maar ik vind het echt puppy’s allemaal. Sowieso bijna allemaal gladde griezels. :joy:

14 likes

Ze heeft wel gezegd dat ze op jonge mannen valt hahaha

Haha, nou gelukkig dat smaken verschillen!

1 like