Prinsesje!
dit lijkt me oprecht leuk hahahah
vast een leuke finale aflevering wanneer de mannen gekeurd worden door robenrita
En die zusters overal bij betrekken, en een test met die katten van d’r. Opdrachtje spon verwerven.
Niek is totaal niet mijn type maar heb wel het gevoel dat hij oprecht is. Maar dat hoofd heel de tijd met dat kapsel en hoe die praat kan ik slecht handelen.
Joey lijkt mij een lieve jongen maar te onvolwassen voor haar. Heb het idee dat er ook weinig diepgang in zit.
Djordy vind ik knap en bij haar passen maar geloof niet dat hij oprecht is.
Jetro vind ik het best bij haar passen en ook oprecht.
Neeee oh god, dat lijkt me echt vreselijk! Alhoewel, ook wel weer geestig misschien, ben benieuwd of daar dan weer heel ander soort types op af komen dan nu op Gaby af zijn gekomen. Is het al zeker dat er een volgend seizoen zal komen?
@Pluisje Ik begin wel een beetje te wennen aan Niek, vond eerst precies wat jij zegt, dat hoofd de hele tijd en hoe die praat… Maar ik weet niet, begin hem wel leuker te vinden dan eerst. Wel jammer dat ie zn buideltasje al een paar dagen niet om heeft gehad.
Haha jopen dat hij die de volgende keer weer om heeft!
gaat bij jullie de tijd ook zo tergend langzaam nu we de hele tijd weer een week moeten wachten op een nieuwe aflevering
Morgen is het al zo ver!
nog maar 18 uur!!!
Ik vind het ook erg sad van mezelf dat ik echt uitkijk naar de woensdag zodat ik The Bachelorette kan kijken.
Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat het woensdag was dus ik snel snel naar Videoland. Ben al de hele dag teleurgesteld.
Ik was al bang dat ik de enige was die dit als hoogtepunt van de week beschouwd.
Haha ik zag alle reacties in dit topic en was even helemaal blij omdat ik dacht dat er weer een nieuwe aflevering online stond, maar nog even geduld helaas
Morgen vrij, dus meteen in de ochtend aan
Ik hoop eigenlijk dat het na 12uur vannacht er direct opstaat. Ik heb iig 1 aflevering 's nachts al kunnen kijken, maar weet niet meer welke dat was.
Oja ik weet trouwens zeker dat ik een aantal jaren geleden Niek meerdere malen op Tinder ben tegengekomen. Ik herkende een profielfoto van hem op Facebook die hij ook op Tinder had.
Nee het staat er later op, vorige week hoopte ik ook op 12u maar helaas
Ik zie nu dat al die boys ook comments onder elkaars foto’s schrijven als “heerlijke vent ” “that’s my boy
” etc. Onder een foto van Djordy staat “hoe is het met die mooie van je?!”
Hahaha wat is dit nou
Ik moet hier zo om lachen hahahhaa en ik krijg spontaan pijn in m’n heupen als ik dat hoogteverschil in zolen zie😂