Wat zonde
Quinten (DJ Quintino) gaat dat over, neem ik aan.
Ik las op een ander forum dat de geruchten gaan dat Amanda Balk de volgende bachelorette gaat worden. Weinig zin in, maar ga waarschijnlijk wel kijken though
haha eghh
waarom niet een vrouw met een beetje carriere
dat lijkt me wel leuk om te zien, misschien minder mannen die er duidelijk zitten om influencer te worden
Ooo die Jordy jongens wat een figuur.
Ik kan trouwens aanraden om zijn introductie in aflevering 1 nog eens te kijken (hij kwam als eerste binnen). Het is zo ongemakkelijk. (‘Jordy is mijn naam.’)
Oh nee dit lijkt me juist heerlijk! Lekker trash.
Haha ja ik vind het wel lief dat al die guys elkaar zo helpen, maar ik wil meer drama!
Hahaha ik vind Jethro ook best wel leuk toch, heb zelfs over hem gedroomd.
Ik heb die Casper (of Kasper?) een paar keer gesproken heel toevallig afgelopen week, ik vind dat echt oprecht een leuke vent!
Ja hij lijkt mij ook echt heel leuk!
Mijn liefde voor Niek groeit wel hoor jongens, echt aandoenlijk. Maar denk dat Jethro de beste match is.
The Bachelor is al een paar keer uitgezonden (aankoop uit Amerika, dat wel).
Vind deze Nederlandse versie juist wel leuk, ipv van die Gaby-types die vechten om een rijke succesvolle zakenman die te druk is in zijn CEO-leven om een goede vrouw te vinden, ugh helemaal klaar mee met dat concept.
Ik wil Connie Witteman als volgende bachelorette (haar IG is echt m’n guilty pleasure)
Hee deze tattoo hebben gorgomel en serena ook
Idee voor een nieuw seizoen: Bachelorette Serena.
Gaby heeft zelf ook zoiets maar dan andersom op dr hand ergens ook
Ik weet nog wel dat er bij de vorige serie ook een soort van “test” was, dat een ober per ongeluk expres iets over de kleren van een kandidaat lieten vallen en dan kijken hoe ze reageert
Dat lijkt me nu ook wel grappig met Al die ijdele mannen
Ik weigerde te gaan kijken omdat ik dacht dat ik het superkut zou vinden, maar ben hooked!
Vind het wel heel irritant dat het echt een spel is waarbij de mannen hun best moeten doen en Gaby dat allemaal ontvangt en ze beoordeelt hoe erg ze hun best doen. Op die dates waar André bungeejumpen spannend vond en die andere dat abseilen was ze super beoordelend dat ze haar niet emotioneel bijstonden, maar hallo, dat deed zij toch ook niet bij hun? Zo’n traditionele man/vrouw verhouding, vind ik wel jammer.
Dacht trouwens eerst dat ik Joey wel bij haar vond passen, maar hij is wel wat vlak en saai. Ben eigenlijk wel team Niek nu, na die off road date
Ik denk dat Niek wel een goede match is maar bah ik walg echt van zijn “karaktertje, lichaampje, kleertjes, gezichtje, vrouwtje”