The Bachelorette / Prince Charming

Ja en tegen hem zegt ze nooit dat hij jong is, terwijl hij is ook pas 25

2 likes

Ik vond hem echt aantrekkelijk maar begint wel minder te worden zo haha waarom doet hij zo dramatisch

2 likes

Heb je het over de laatste aflevering, in de aflevering daarvoor vond ik hem ook dramatisch doen zeg. Maar heb in de laatste aflevering niet zoveel van hem gezien.

Ja vond ik ook vreemd. En wat me ook opviel in 1 van de eerste afleveringen kreeg Djordy al direct zo’n privestukje dat je hem zo door Amsterdam ziet lopen blabla naar z’n kledingzaak etc. En daarin hoorde je Rick Brandsteder zeggen “de 27 jarige Djordy bladiebla”. Dus misschien is hij 27 maar wordt er telkens in beeld 25 gezegd? En vanaf het moment 0 vind ik Djordy al zo niet oprecht.

1 like

Als ik hem Google staat er wel overal 25

1 like

Ik hoop iig dat ze voor Jethro gaat. Vind ik de leukste vent, naja niet qua uiterlijk maar in het algemeen. Ik denk soms alleen dat Gaby hem niet afgetraind genoeg vindt tussen al die opgepompte gasten.

9 likes

Hahahahahahaha nou anders ik wel, gaat echt nergens over

Djordy: ‘ja, ze vindt me gewoon heel erg leuk en ze wordt heel zenuwachtig van mij’

:face_vomiting:

11 likes

Hij had laatst een Q&A op insta en een vraag ging over sporten, blijkbaar is hij gestopt/geminderd met sporten voor de opnames omdat hij puur op zijn innerlijk beoordeeld wilde worden door Gaby en niet z’n lichaam. Als je foto’s zoekt van vorig jaar ofzo dan is hij nu wel chubbyer dan toen.

3 likes

ja, dit kan ik gewoon niet geloven maar wel leuk bedacht verhaaltje

23 likes

Ook drie keer benoemen dat Gaby op hem stond te wachten en dat dat zo leuk was?

Volgens mij wil hij gewoon winnen (vooral van Joey) en boeit hem Gaby wat minder…

6 likes

Ik ging Jethro volgen op insta om te kijken hoe hij er vroeger dan uit zag maar MIJN GOD, zijn al die boys zo treurig in de stories?! Hij heeft zo rond de 30 stories (veel reposts) over aflevering 8, wtf

kasper heeft zo’n agressieve vibe echt naar

3 likes

Ik vind Kasper steeds minder leuk, vond de grapjas leuker.

4 likes

Ja ook dat hij zo ging zitten schelden toen Gaby met die roos zat. Vond ik zo’n vreemde reactie om de hele tijd “kut, godverdomme” te mompelen.

Ik zou persoonlijk al geen enkele jongen van deze serie aantrekkelijk vinden omdat je imo al een bepaald type moet zijn om hieraan mee te doen :joy:

Daarnaast heb ik me echt zitten verwonderen deze aflevering over de lippen van Gaby, had het gevoel dat de nepheid ervan deze aflevering nog erger opviel dan normaal.

12 likes

Doen ze allemaal. Ik had vorige week een story gepost en daar meerdere mannen in getagd van de bachelorette. Iedereen heeft mijn story gerepost.

1 like

Nou inderdaad, wat een dramatische en agressieve reactie? Praat er gewoon over vent. Ik had hem echt die roos niet meer gegeven :neutral_face:

1 like

Iemand had dat arme kind beter kunnen tegenhouden toen ze haar lippen liet doen voor de zoveelste keer :pensive:

misschien moeten ze dat doen van videoland? Zo promoten
Geen idee hoor maar ze hebben ook allemaal dezelfde foto van de fotoshoot als profielfoto en S1 Bachelorette in hun profiel

en ja @Glitterpen het zag er gewoon pijnlijk uit :woozy_face:

Pfff haha ja, had hier vanochtend een relaas over haar mond getypt dat ik er naar bleef kijken, maar vond dat niet aardig van mezelf dus maar verwijderd maar gelukkig valt het meer mensen op

1 like