Een podcast is om te luisteren, niet om te kijkennn. Naar mijn idee stapt ze iets te laat in
Minimaal een afleveringetje of 8
Die vader in de preview die doet alsof alles buiten de ring de andere kant van de wereld is? Hou op met me hoor
Wie de fuck is kiki
Ik vond Jetro net zo knap tijdens dat moment dat ie die roos kreeg.
Er is toch ook geen wereld buiten Amsterdam
Haha, wat @tuula zegt: ze schrijft voor amayzine.nl en is ook een soort influencer, ze schrijft daar altijd samenvattingen van WIDM/Temptation/Bachelorette
https://amayzine.com/nl/2020/kikis-bachelorette-brabbels-10-dingen-die-ik-dacht-bij-aflevering-7/
Wow wat schrijft zij hinderlijk zeg
Ja, ik ook!! Terwijl ik heb aan het begin van het seizoen heel onaantrekkelijk vond. Maar komt misschien ook omdat ik zijn persoonlijkheid steeds leuker vind.
Jezus wat kut.
Terwijl in mijn beleving is diegene van wie je zenuwachtig wordt eeecht niet de persoon voor je😅. Je wil toch rust bij iemand, geen onrust. Grappig dat ze dat zo vaak benoemen als iets positiefs
Jeeeetje
Ik word hier dus echt niet warmer of kouder van haha, grappig (en maar goed ook!) dat smaken zo kunnen verschillen
Ugh wat is Kasper irritant. Ik ben nog steeds voor Jethro Ik wil nog ff een leuke 1 op 1 date tussen hen.
Maar ze gaat vast Jordy kiezen uiteindelijk. Ik hoop dan wel dat ze meer gespreksstof hebben dan we tot nu zien: alleen maar over wat ze voor elkaar voelen en hoe de rest is. Ik zie ze nooit echt gezellig kletsen, het lijkt meer praten vanuit aantrekkingskracht.
Denk ook doordat komt omdat zij er met elkaar vrij over kunnen praten. Ze zullen allemaal wel een flink wurgcontract ondertekent hebben en dus met vrienden niet echt chill kunnen praten.
Ik word in het begin ook altijd zenuwachtig als ik verliefd ben. Trekt later wel weer bij
Ja dit! Vind dat er zo weinig leuke gesprekken zijn over wat ze leuk vinden in het leven enzo, het is de hele tijd zo’n analyse van het gevoel, maar vooral vanuit Gaby. Of ze laten andere gesprekken niet zien, kan ook…
En heeeel benieuwd naar alle drama van volgende week
Jaaa de drama volgende week
Wie kwam niet voor Gaab maar voor de fame?
(Die mannen zijn toch allemaal gevraagd om mee te doen of niet )
Djordy
Hij zei gister ook echt ‘ik ga de finale halen’ ofzoiets. Nou dan zie je het dus echt als een spel