The Bachelorette / Prince Charming

Wauw ja van Beate stond ik ook echt te kijken! Lijkt me best kut dat als ze nog samen is met Moreno, hij dan deze uitgebreide tong sessies met Bas op tv gaat zien.

8 likes

Ja die zag ik ook niet zo aankomen. Als ze nog met moreno samen is hoop ik toch wel dat ze hem dat verteld heeft. Zit je dan samen op de bank te kijken :joy: het was ook niet ff een kusje ofzo.

3 likes

Beate heeft trouwens ook foto’s met bas op instagram. Zou ik ook niet zo snel voor kiezen, maar misschien heeft ze dat gedaan om zo mensen meer nieuwsgierig naar de uitslag te maken?

Hun uiteindelijke keuzes verbaasden met ook niet, vond zowel bij Diva als Beate het ook wel de meer logische keuze als je kijkt naar chemie.

Bij Kashin en Joel zag ik inderdaad niet zo die chemie, meer alsof het haar broer of gewone vriend is

2 likes

Nou dit was eigenlijk wel te verwachten :joy:

1 like

Allemaal uit elkaar? Kan iemand ff spoileren? :grin: Geen zin om te kijken ahahaha

Diva en Jamie zijn nog samen.

Kashin en die gast (sorry naam alweer vergeten) hebben elkaar nog 1 keer gezien en besloten het daarbij te laten.

Beate en Moreno uit elkaar na een weekendje samen weg te zijn geweest na de show, ze presenteren het als een gezamenlijke beslissing maar kreeg het gevoel dat Beate wel verliefd was en Moreno de boot afhield (en in de reünie een lul verhaal over zelfbescherming ophangt).

Verder vind ik de reünie echt saaaaaai (wel passend bij het seizoen), 70% enkel gelul over die flashbacks en dan de interviews over wie nog samen zijn, worden er een soort van doorheen geramd

10 likes

Thanks!!!

Ik had juist niet gedacht dat Diva en Jaimie nog samen zouden zijn, vond t wel cute haha. En denk eerlijk gezegd dat Moreno het toch niet zo leuk vond dat Beate en Bas zoveel zaten te tongen :joy:

3 likes

Tijdens de afleveringen leek het al alsof Beate meer gevoelens voor Moreno had dan andersom

3 likes

Ja dat gevoel had ik ook.

Ik zag het gelijk op de manier hoe iedereen ging zitten. Houding verteld dan toch al veel.

Beate vond ik ook beetje onrustig zo met dat voetje. Denk dat zij wel gekwetst is. Snap heel goed dat ze niet a la minuut reageert op een berichtje als je het gevoel al hebt dat de man niet voor jou gaat.

Jammer dit seizoen. Volgende keer waarschijnlijk weer een man denk ik?

9 likes

Ja het gaat meestal eerst vrouw dan man seizoen dan weer vrouw etc. Je hebt gelijk.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat beate en moreno nog samen zouden zijn. Maar als ik nu terugdenk leek zij wel meer into hem ja.
Jim ziet er een stuk beter uit met wat langer haar.
En monica die dan een beetje ging vissen of het nog wat zouden kunnen worden met enrico en kashin. Mijn god je moet wel blind en doof zijn als je denkt dat die vent ooit nog geinteresseerd wordt lol.

4 likes

Het kwam inderdaad op mij ook over alsof dat Moreno dwars zat

4 likes

Wow mats is blijkbaar overleden bij een ongeval op het water :scream:

Wow ik schrik hier zo van. Zo jong.

3 likes