Die vriendinnen van haar waren helemaal fan van Casper maar ik snap nog steeds niet waarom hij er nog in zit
nee snap ik ook totaal niet, had idd ook op Casper of Enrico gehoopt. Maar misschien heeft ze al helemaal duidelijk dat het Joel moet worden en is dan het wegsturen van die anderen een beetje om het even?
Casper vind ik op zich wel een goede kerel, maar ik zie alleen niet echt dat zij hem aantrekkelijk vindt. Er is niet echt chemie tussen hen
Summary
omg ik hoop zooooo dat diva voor jim gaat ik vind jamie echt een engnek
Eens Jim is zoo lief.
Kashin met dat “ik zie jou, ik zie jou” tegen enrico
. Nou je ziet hem helemaal niet hij heeft nooit interesse getoond in haar.
Ik heb bij hem echt het idee dat hij oprecht is en heel goed voor zijn partner zou zijn. Terwijl ik dit jaar denk ik bij 80% van de mannen dacht dat ze meededen voor de fame.
Speelt ook wel mee dat hij een van de weinige mannen daar is met meer dan 5 hersencellen.
Los van dat hij sowieso denk ik ook betrouwbaar, leuk en fatsoenlijk is
Is dat nou ook echt iets wat je zegt tegen iemand waarin je interesse hebt
ik denk dat iedere man daarvan zal schrikken
Ja plus dat hij haar basically gewoon heeft afgewezen ![]()
Het leek deze aflevering echt alsof hij alleen maar met haar naar bed wou. Met zn "zullen we nu naar de kamer"x3
Joel bedoel je, jaa ik voel hun twee ook echt niet
Eigenlijk lijkt het me in kashins geval ook niet leuk dat ze weet dat hij eigenlijk voor diva kwam. Sowieso lijkt het alsof ze allemaal maar in groepjes zijn gepropt. Moreno had ook geen voorkeur toch en beate kaapte hem al direct haha. Jim kwam wel voor diva maar ik denk dat daar helaas vanuit haar kant geen romantische klik gaat ontstaan.
beate is wel zo duidelijk verliefd op moreno ![]()
kan niet anders dan dat hij t wordt
Ja idd, ik vind het wel schattig. Heb nog nooit de bachelorette zo snel voor iemand zien vallen in zo’n programma. Ik denk dat hij haar zeker ook leuk vindt maar dat zij al wel wat verder is met haar gevoel.
Had trouwens niet verwacht dat zij nog thuis woonde. Niks mis mee hoor. Ik zou dat persoonlijk wel kut vinden denk ik. Maarja kan het ook niet vergelijken. Mn exen waren zelf met 18 allemaal het huis uit en daarvoor alleen een pubervrindje gehad.
Jim is toch veel te volwassen voor haar. Vind hem wel een leuke knul maar niet passend bij Diva. Ik vind die Jamie ook een engnek maar hij matched wel wat beter met haar.
Vond het wel echt een tegenvallend seizoen.
Ja jim is idd te volwassen voor haar, of andersom. Diva te kinderlijk voor hem
. Vind haar voor een 27 jarige wel jong overkomen. Ook met haar opmerkingen.
Jamie kijkt altijd zo intens waardoor het nog meer als een creep overkomt. En omg wat genant trouwens die videoboodschap van bas in vergelijking met de anderen. Kreeg plaatsvervangende schaamte.
Ja die bedoelde ik inderdaad haha
Ik heb de aflevering van vandaag gekeken sommige keuzes had ik verwacht maar Diva’s keuze…
Ach ja we zien het wel op de reünie.
Ik vraag mij af he, want meestal krijg je geld voor deelname bij deze shows toch. En als je “wint” toch een bonus. Zou daarom Kashin alsnog de roos hebben gegeven ![]()
Ja ik was ook verbaasd dat Kashin de roos aan Joel heeft gegeven, zoo geen klik die 2.
Van Beate had ik niet verwacht dat ze nog zoveel zou lopen tongen met Bas na die dag met Moreno whahaha maar girlll you do you
wel sneu hoe verdrietig ze was bij het maken vd keuze
En bij Diva ging ik er eigenlijk wel vanuit dat ze voor Jaimie zou gaan ipv Jim
Vond het wel weer tantoeee saai damn, hopelijk is de reünie leuker ![]()