Zoo benieuwd naar de aflevering van volgende week met de familie!! Omg echt de weken zijn nog nooit zo langzaam gegaan als nu haha denk elke dag, is 't al bijna woensdag?
Weg
Haha maar waarom spoiled ze ‘t zelf ook dan
Die Lisa kan maar één standje met haar mond.
Ik wilde dat eigenlijk niet weten
Kan je het in een spoiler zetten?
Heb het weggehaald. Een spoiler op m’n iPad lukt nooit op 1 of andere manier. @Xiomara ja ze zei min of meer van ja boeiend. Het is natuurlijk haar verantwoordelijkheid ook niet maar verstandig is het niet.
Ik moet zo lachen om de video’s van rijk over de bachelorette, wist niet dat hij best wel grappig is
Haha dat zei ik ook altijd tot ik eens iemand tegen kwam met een micropenis van grofweg 4 cm die ook echt niks met zijn handen en mond kon.
Nou ben ik uiteindelijk door hem gedumpt maar denk dat dat wel beter voor me is geweest want had het geen jaren uitgehouden achteraf haha. Maar goed de pik van Jethro zou vast ook wel niet zo klein zijn
Wauw, wat een verschil ja. Dacht dat die tweede foto kasper was toen ik snel keek.
Haha ja vind die videos op zijn eigen kanaal echt hilarisch. Maar volgens mij is het wel vooral de editing, bij die videoland videos komt ie soms heel knullig over (wel schattig)
Kijk hem eens diep in z’n ogen aan, dan weet je dat hij oprecht influencer is.
Nee dat is Kasper toch
Jetro zei dat de laatste aflevering ook steeds Alsof je aan iemands ogen kan zien of diegene liegt, was het maar zo simpel.
Hoeveel kettingen en armbandjes heeft ze nu al niet gekregen van die mannen??
Ze moet ze eens allemaal dragen, zou mooi zijn!
zou wel bij haar make-up look passen die elke week lilleker lijken te worden
Haha de bachelors hebben alweer met zn allen afgesproken vandaag.
Misschien moeten ze gewoon in NL ook met z’n allen in een huis gaan wonen. #sukkols
Jammer ik heb perong een spoiler geopend instant spijt… Één van de kandidaten (gok de winnaar) heeft een foto geplaatst met een vrouwen hand op de achtergrond, die errrug veel op hand van Gaby lijkt. Of is het maar net wat je wilt zien?
Spoiler, kijken/lezen op eigen risico