The Bachelorette / Prince Charming

Team Jethro!!! Gezien mijn stemmen tov de andere stemmen was het voor mij geloof ik beter geweest als de eerste twee vragen anoniem waren :joy:

1 like

Jethro indd, eigenlijk vooral door die foto die hierboven gepost is van de groep, daar is ie wel lekkerr :star_struck:

Maar is Jethro voor jullie echt aantrekkelijk, of gewoon leuk omdat de rest niks is? (Soort van ugly-friend-effect maar dan op persoonlijkheid haha). Vind hem leuk maar zie ze niet als setje voor me. Maar ook helemaaaaaaal niet met Joey. Die ziet er echt uit alsof ie elk moment in huilen kan uitbarsten.

2 likes

Sorry ik heb Joey én niemand. De uitleg: in eerste instantie denk ik niemand, want hoe kun je nou oprecht voor iemand gaan als je diegene niet echt kent, volgens mij kan dat niet. Maar denk dat Joey nu wel echt verliefd is en alles voor haar op zou geven (hoe onverstandig dat misschien ook is).

5 likes

Wij noemen hem ‘Pik Randstreler’ maar dat is misschien te veel een inside joke om hier leuk te zijn haha. Houd van namen verbasteren.

7 likes

Zoo benieuwd naar de aflevering van volgende week met de familie!! Omg echt de weken zijn nog nooit zo langzaam gegaan als nu haha denk elke dag, is 't al bijna woensdag?

2 likes

Weg

1 like

Haha maar waarom spoiled ze ‘t zelf ook dan

Die Lisa kan maar één standje met haar mond. :duck:

Ik wilde dat eigenlijk niet weten :sob:

Kan je het in een spoiler zetten?

Heb het weggehaald. Een spoiler op m’n iPad lukt nooit op 1 of andere manier. @Xiomara ja ze zei min of meer van ja boeiend. Het is natuurlijk haar verantwoordelijkheid ook niet maar verstandig is het niet.

1 like

Ik moet zo lachen om de video’s van rijk over de bachelorette, wist niet dat hij best wel grappig is

1 like

Haha dat zei ik ook altijd tot ik eens iemand tegen kwam met een micropenis van grofweg 4 cm die ook echt niks met zijn handen en mond kon.

Nou ben ik uiteindelijk door hem gedumpt maar denk dat dat wel beter voor me is geweest want had het geen jaren uitgehouden achteraf haha. Maar goed de pik van Jethro zou vast ook wel niet zo klein zijn

1 like

Wauw, wat een verschil ja. Dacht dat die tweede foto kasper was toen ik snel keek.

1 like

Haha ja vind die videos op zijn eigen kanaal echt hilarisch. Maar volgens mij is het wel vooral de editing, bij die videoland videos komt ie soms heel knullig over (wel schattig)

Kijk hem eens diep in z’n ogen aan, dan weet je dat hij oprecht influencer is.

33 likes

Nee dat is Kasper toch

Jetro zei dat de laatste aflevering ook steeds :weary: Alsof je aan iemands ogen kan zien of diegene liegt, was het maar zo simpel.

1 like

2 likes