nee te kleine ***
Dit was voordat ik interne info kreeg over zijn ***
hahaha
Dat meen je niet
Haha een goede vriend van mijn woont in dezelfde woonplaats als J. Daar komen de verhalen vandaan dat Jethro op tv net doet alsof zijn exen zijn vreemd gegaan, maar hij pist zelf ook nog wel eens naast de pot. + dat ie een klein pikkie zou hebben. Maargoed love alle piemels
Deze juice en ja sws kleine piemel is beter dan geen piemel
Om het beeld van Gaby als dramaqueen/juf te nuanceren (niet om haar stomme houding goed te praten): ik denk dat het voor haar best lastig is dat die jongens zo’n sterke band hebben, volgens mij staat zij eerder totaal buiten de groep dan erboven (schuin erboven dan, misschien ). Ze heeft eigenlijk geen vrienden of een vertrouwenspersoon en dat zal wel zwaar zijn. Aan Rick heb je natuurlijk ook geen fuck. Daarom was ze denk ik ook zo blij dat haar ouders er waren en dat ze even niet alles in haar eentje hoefde te beslissen.
En die vader, wauw, wat een vervelende man. Vond zijn opmerking over een burn-out krijgen van ‘kokkerelen’ de enige echt shockerende gebeurtenis in de hele aflevering.
Zou ze zo’n band met hun misschien meer hebben als ze in hetzelfde huis zouden verblijven met zn allen? Of zou dat raar zijn?
Of bijvoorbeeld dat alle gozers niet met elkaar zouden wonen, maar bijvoorbeeld allemaal apart?
Even los van of het haalbaar zou zijn, maar dat zou de dynamiek heel anders maken denk ik. Ik vraag me af of de manier waarop het nu is, gaby alleen en alle boys bij elkaar, de beste manier is voor the bachelorette om de love of her life te vinden.
Ik denk dat misschien gewoon ‘s avonds met z’n allen eten ofzo zonder de hele tijd weggeroepen te worden door één al zou helpen. Of dagje aan het zwembad met z’n allenS Ik snap niet dat ze nooit eens echt gewoon een borrel of feestje hebben waarbij ze gewoon beetje met zn allen ouwehoeren, ipv dat ze steeds een voor een wordt weggeroepen. Ik zou ook wel willen weten hoe die jongens zijn in een andere situatie dan een date
Ja allemaal samen zou wel helpen lijkt me, maar dan heb je weer als nadeel dat het waarschijnlijk doodvermoeiend is voor Gaby, omdat al die boys dan constant haar aandacht willen. Of misschien valt dat dan wel mee omdat ze elkaar juist 24/7 zien?
Allemaal apart zou saaiere televisie opleveren denk ik.
Ik erger me trouwens dood aan Rick. Kan hij niets aan doen, maar het oogt zo nep.Dat overdreven BACHELORETTE dit en dat de hele tijd. Of ligt dat aan mij🥴
Ik denk overigens niet dat het drama in scène is gezet. Gaby lijkt wel wat vertrouwen issues te hebben en dit zal haar wel getriggerd hebben.
Love Jetro. Zoveel authentieker dan die Jordy
Ja je kan alles waarschijnlijk een stuk moeilijker stagen en misschien is het ook veel lastiger om op die manier complete afleveringen te maken.
Maar ik denk juist dat dan die constante aandachtsvraag minder zou zijn, omdat het allemaal minder geforceerd voelt.
Wat @Mr.Napkinhead beschrijft lijkt mij ook leuk, gewoon wat natuurlijkere situaties en niet steeds zo met die vooropgezette dates.
Maar goed het blijft tv, daar is waarschijnlijk bijna niks natuurlijks aan.
daarom. mag van mij wel van de buis af die zweetvlek.
bepies me eige
Lolol haha lig zo hard te lachen, die zweetvlek.
Maar helemaal eens, wat doet die gast daar, als ie nou nog eens wat diepte-interviews met die gastjes probeerde te doen, maar nee, zijn enige toegevoegde waarde is de deo-industrie van Zuid-Afrika sponsoren.
elke dag een nieuwe shirt vol zweetvlekken
Geef die man een tie dye tshirt.
daar gaat mn anonimiteit
Maar even serieus, vinden jullie Rick nou een leuke en aantrekkelijke gast? Ik vind er echt helemaal niks aan, maar op tv doen ze heel vaak alsof ie de hottest guy in town is, zeg maar.
- Ik vind Rick een leuke en aantrekkelijke vent.
- Ik vind er echt niets aan.
0 stemmers
En dan nog:
- Gaby moet met Rick naar huis.
- Gaby moet met één van de deelnemers naar huis.
- Gaby moet na afloop van het programma nog steeds op zoek naar een leuke gast.
0 stemmers
En:
Op wie van de overblijvers begin jij het stiekem een beetje heet te krijgen (zal deze anoniem doen, zodat je ongegeneerd op Niek kan stemmen, ja toch):
- Jethro
- Joey
- Jordy
- Niek
0 stemmers