The Bachelorette / Prince Charming

Ik ben nu bij het keuzemoment

Whhaaaaaaaaattt

Nou ik heb hem al gekeken hoor :sweat_smile:

Spoiler/aflevering van vandaag

Was verbaasd dat Jordy er toch uit is, maar geen gemis :wave: Teveel smooth praatjes. Jammer dat Jethro eruit is, hij leek me wel oprecht. En Joey, wanneer gaat Joey er nou uit? En hoe vaak heeft die moeder gehuild?! Mijn god. Die navelstreng is nog niet doorgeknipt hoor, dit wil je toch niet :neutral_face: Hij is vast een heel lief vriendje voor een 18 jarige meisje, dit is toch geen gelijkwaardige match. Niek vind ik steeds leuker, ik hoop dat hij wint.

7 likes

Oooh het is vrij rustig op werk dus ik ga even mijn tablet maar aanzetten op de achtergrond…

1 like

Ja die ouders van Joey, echt niet te doen. Daar zou ik al op afknappen haha

19 likes

Ja ik ook, echt direct

Hahaha die vader van Jordy meteen: je hebt zoenen en je hebt kussen.

WAAR WAS DEZE MAN VORIGE WEEK?

37 likes

Je wordt niet teleurgesteld, zitten weer parels bij

2 likes

Woww ik had deze uitslag echt zó niet verwacht. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ze voor Joey gaat maar het zal me ook helemaal niks meer verbazen als Niek als onverwachte winnaar uit de hoek komt whaha .

1 like

Maar als ze met niek op 24 uurs date gaat dan is het ook wel logisch dat ze voor hem kiest uiteindelijk denk ik??

Hahaha ik ga stuk om die jankende moeder van Joey

Maar Joey gaat ook op die date toch?

Oh ik vind het zo cringy, ik kan me ook echt niet voorstellen dat mijn ouders me zouden supporten als ik mee zou doen aan zo’n programma. Met supporten bedoel ik dan dat ze helemaal in spanning af zouden wachten / huilen zoals die ouders van Joey.

Ik heb het idee dat ze kiest voor veiligheid. Beide mannen zullen haar op handen dragen. Dat zegt ze ook. Terwijl de mannen die weg moeten zelfverzekerder zijn.

6 likes

De keuze is echt tegenovergesteld aan wat ik had verwacht :sweat_smile: ik kreeg echt zo erg de kriebels van Joey en zijn moeder. Zoals jullie al zeiden zit ie echt nog aan de navelstreng :joy:. Ik had nooit verwacht te zeggen dat ik hoop dat Niek het gaat worden :joy:

17 likes

Die vader van Joey heeft echt 4 woorden gezegd.

17 likes

gespot op de insta van een van de boyz #sneu hihaho zo grappig

Net afl 10 gekeken en ik had deze uitslag ZOOOO niet verwacht maar wel zooooo erg gehoopt. Ben echt intens blij dat Jordy weg is. Jethro vind ik echt jammer maar wel mee te leven. Geloof niet echt populair (meer) hier maar ik ben echt dol op Joey. Die moeder is wat intens ja, maar ook mega cute en denk inderdaad dat Gaby dat juist onwijs kan waarderen ivm de band met haar eigen ouders. Niek vind ik vanaf het begin al geweldig en ik denk dat ze een hele goede match zouden zijn. Superbenieuwd naar volgende week en vind het echt jammer dat het daarna afgelopen is :weary: :joy:

1 like

Waarom doen we alles in spoilers? Hij staat nu toch gewoon op Videoland. Is toch eigen verantwoordelijkheid om in dit topic te kijken als diegene de aflevering nog niet heeft gezien?

13 likes

Die moeder van Joey inderdaad… ergens wel aandoenlijk maar ik zou echt hard wegrennen als ik Gaby was :joy: stel me nu voor dat mijn moeder in het ‘normale leven’ zo zou reageren als een jongen nog eens met me op date zou willen hahaha

3 likes

Onverwachts maar ik vind Niek echt steeds leuker, vond hem aan het begin helemaal niks maar hij heeft me positief verrast

Omg echt janken toen Jethro er uit ging, had die niet zien aankomen

1 like

Ik vind Niek echt iets ontwapenends hebben, terwijl dat totaal niet mijn eerste indruk was haha.

9 likes