The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind Niek ineens wel leuk. Haha, eerst vond ik hem ook heel stom. Maar hij lijkt wel oprecht…

6 likes

Ik vind Niek echt helemaal niks met dat gezwets van hem gaat helemaal nergens over maar ja autoverkopertje he

Me vrouw is me alles daar ga ik mee door het vuur zou ik me leven voor geven als ik het gevoel heb dat jij het bent voor mij dan draag ik je echt op handen daar zal het echt niet aan ontbreken

Griezel met z’n witte strakke broekie

29 likes

Hij hep een roos

12 likes

MuH vRouWtjUh

16 likes

Haha ik vond ‘ik ga met haar door het vuur’ ook wel een aparte manier van hem om z’n liefde aan te tonen haha.

19 likes

Dit denk ik inderdaad ook. Ik denk dat Jethro en Jordy veel meer tegen haar in durven gaan dan Niek en Joey. Sowieso snap ik niet dat ze de manier waarop Niek zijn relatie tot een vrouw beschrijft aantrekkelijk vindt. Op handen gedragen en als koningin behandeld worden zou voor mij echt een grote :triangular_flag_on_post: zijn.

8 likes

die zus van jethro is wel echt een mooie vrouw

2 likes

Echt he, z’n handtekening bij z’n influencer bureautje is al gezet :joy:

1 like

Ruis en verdraaien… jaja. Zeg gewoon dat je het zelf mooier hebt gemaakt dan het was, je hebt gelogen en je vindt het heel vervelend dat ze er achter is gekomen (of het hem spijt weet ik niet). Maar man man, zo vermoeiend dat ie de heeele tijd de schuld van zich af zit te lullen.

Geestige uitslag, nooit verwacht van Niek, maar wel leuk!!! En Jethro was wel zielig he, hij baalde volgens mij echt :confused:

5 likes

Na alle dates met de familie/vrienden had ik echt geen idee wie ze ging kiezen, ze zat iedereen ook best wel hoop te geven vond ik maar uiteindelijk leek ze wel achter haar keuze te staan.

Ik vind het op zich jammer voor Jethro maar sinds ik hem volg op insta ben ik hem wel irritant gaan vinden dus vind ik het ook weer niet heel erg :stuck_out_tongue:

Ik denk dat ik nu dan voor Niek ben, omdat ik Joey nogal saai en humorloos vind. Wel bizar haha, in het begin had ik eens een poll gemaakt wie het stomst was en 90% stemde op Niek geloof ik. En nu zijn best veel voor hem denk ik :sweat_smile:

1 like

Ja niek is echt een pareltje

1 like

Ik ben nog steeds in shock van deze aflevering eigenlijk. En dat allemaal door een stomme miscommunicatie want ik kan me echt niet voorstellen dat als dat niet gebeurt was, het resultaat ook dit was geweest. Ik was er van overtuigd dat het tussen Jethro en Jordy zou gaan. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze met deze jongens echt een toekomst gaat opbouwen maar we zullen zien.

8 likes

Ja vraag me ook echt af wat er was gebeurd als Jethro op die date niks gezegd had over dat zoenen :cold_sweat: Denk dat ze Niek dan nu naar huis had gestuurd. Joey heeft ze wel vanaf het begin iets mee, al snap ik daar weinig van maargoed :stuck_out_tongue:

1 like

Uit Joey komt ook geen zinnig woord. Na al die afleveringen valt er nog steeds niet meer over hem te vertellen dan dat hij een gepest moederskindje uit Limburg is

39 likes

Ja ik denk dat Niek dan naar huis was gegaan en er in deze aflevering wel gewoon 3 rozen waren gegeven. Ik blijft echt verbaast hoe zwaar ze tilt aan het woord “zoen”, ik wens (wie dat dan ook moge worden) veel succes als dit het niveautje ‘waar de ruzie’s beginnen’ mee is.

4 likes

De twee die ze nu over heeft kussen sowieso haar voeten en zeggen overal ja en amen op dus zal dan wel niet zo snel ruzie mee komen :crazy_face:

Ja omdat er nu nog niks gewonnen is, ik denk dat je met een Niek een goeie ruzie kan maken anders :speak_no_evil:

2 likes

Maar gaat het nou echt om het woordje zoen? Het gaat toch om het hele principe? Hij heeft (ik vul dit zelf in want ik was er natuurlijk ook niet bij) waarschijnlijk overdreven wat er tussen hun gebeurd is, wat vervolgens bij de andere gozers de indruk heeft gewekt dat hij vol had gezoend met gaab. Daarna heeft hij eigenlijk niet echt laten zien dat hij ballen heeft of verantwoordelijkheid neemt doordat ie steeds bleef praten over verdraaien, miscommunicatie en ruis??? Ik denk echt dat zijn reactie heel veel over hem zegt, en dat gaab het misschien veel beter had kunnen hebben als hij gewoon gad gezegd: sorry, had ik niet moeten doen, stom geweest.

7 likes

Ja ben het wel met je eens hoor, dat had hem ook meer gesierd. Maar het had Jethro ook gesierd als hij had gezegd “Ik denk dat het om een miscommunicatie ging” zo valt er over beide mannen wat te zeggen. In the end (vind ik) dat ze aan hen de beste mannen had. En blijft het een feit dat zij compleet in tranen schoot en twijfelde aan oprechtheid van (alle???) mannen over het zoenen/kussen incident.

Ja ik vond het echt zwaar overdreven vorige week dat huilen en een soort juf straft leerlingen gedoe!! Denk overigens ook dat jethro of jordy beter bij haar hadden gepast dan niek of joey.

Jethro had zeker kunnen zeggen tijdens de date, toen bleek dat gaby zoiets had van HE??, dat hij het mogelijk verkeerd had begrepen oid. Geen van beiden hebben het slim aangepakt.