The Bachelorette / Prince Charming

Ik denk dat ze niet zoveel in Jordy ziet maar dat ze het zielig vindt om hem weg te sturen vanwege de witte roos ofzo? Ze zei ook dat ze wel spijt had van die roos.

En die jongen die nog thuis woont heeft ze wel weggestuurd uiteindelijk. Ik vond hem nog wel leuk/normaal maar nog te veel een jongetje voor haar.

Maar eerlijk, hoeveel van die guys zitten daar met serieuze intenties? Ik denk nog niet eens de helft, misschien een kwart. Het lijkt echt alsof ze er gewoon zitten voor het avontuur en allemaal ff hun shine willen pakken in hun mega strakke broeken.

13 likes

Voor mijn gevoel stuurt ze ook elke keer de normale jongens naar huis (lees: geen gladjakkers)

3 likes

Mijn vriend kijkt met een half oog mee, hij verstaat het niet ofzo maar hij zegt steeds “Pablo” als die Jethro in beeld komt. Hij vind hem op Pablo Escobar (de acteur versie van Narcos) lijken. :laughing: Ik zie het niet maargoed

Ze zijn ook allemaal best moeilijk te onderscheiden want het zijn zo erg dezelfde types.

5 likes

Ik vind Niek er trouwens echt precies uitzien alsof je hem van verre al ruikt aankomen, een walm van aftershave vermengd met parfum en deodorant. Niet aan te ontkomen.

29 likes

Lijkt me zonde van haar tijd, ze kan hem gewoon wegsturen ondanks de witte roos, toch? Denk niet dat ze het zielig vindt hem weg te sturen, maar dat ze echt iets in hem ziet. Daarom vind ik het zo raar!

Het komt vast door het mooie amulet wat hij haar heeft gegeven.

2 likes

Waarom ben je fan van Jordy? Of bedoel je die met die krullen? (Dat hoop ik)

Haha ja echt, ik vind hem zo verschrikkelijk.

@ZusjevanJoost heb hardop gelachen om de beschrijving van Jordy als ‘lakei’ hahaha.

3 likes

Ja volgens mij ook!
@Woodkid haha vond ‘m wel accuraat.

Niks mis met wat leeftijdsverschil inderdaad maar een aantal jongens lijkt echt 12.

Blijkbaar is dit de moeder van Jordy.

2 likes

Echtttt

Ja dit zag ik net ook ergens langskomen. En Ritchie heeft ook mee gedaan aan first dates las ik. Ik vind zijn accent trouwens ook geweldig. Lekker plat haha @Brum

Ahhhhh daar ken ik hem van!!

:sob::sob::sob::sob::sob::sob:

34 likes

Ben ik de enige die Kasper leuk vindt? Misschien niet voor Gaby maar hij lijkt me zo gezellig (als hij niet té lollig doet).

15 likes

Oh Witte Roos is zo’n engerd, ben benieuwd wat hij als date kiest om te doen. Waarschijnlijk een spiegelstaarwedstrijd of pootjebaden met de hoge enkelbroek.

Joey vind ik leuk! Zie ik wel in de top drie belanden, samen met andere Jordy.

5 likes

Nee ik vind hem ook heel leuk! Hij lijkt me sympathiek.

Gaby komt wel echt inhoudsloos over.

1 like

Heb net alle afleveringen gekeken, maar wat een ellende. Ik kan gewoon geen woorden vinden voor die mannen. Vind ze helemaal niets aan.

1 like