The Bachelorette / Prince Charming

hahahaahah #flater

1 like

Er zit misschien slechts 1 gast van 41 bij, maar ze zien er bijna allemaal ouder dan 40 uit, jeeeeezus christus step away from the zonnebank!!!1 Heb je een fakking ouwe kop en ben je nog maar 27.

12 likes

Heeft Nick z’n lippen op laten spuiten??

Kennen jullie de filmpjes van Rijk Hofman al? Hierin bespreekt hij de afleveringen na (stukjes ervan) en ik vind het echt grappig!
Dit is de eerste:

in de aflevering van vandaag vond ik het toch een beetje sneu dat Andre weg werd gestuurd terwijl dit gewoon echt niet zijn date was

3 likes

Ik heb het gevoel dat iedereen die meedoet Brabants/Limburgs is :woozy_face:

4 likes

Mark van Powned? https://www.instagram.com/markbaanders/?hl=nl

Mis je niks aan. Ben wel benieuwd wie het dan wel is hahah!

Oh dit programma is echt genieten. Nu weer een week wachten :cry:

Die Jordy van de witte roos: vre-se-lijk. Dat kapsel, die hoog water broek, en hij praat zo dom.

Oehh en volgende week: zoenen!! :crazy_face:

19 likes

Ik vind die Djago echt zo’n slappe vaatdoek

9 likes

JA wat een gezeik over die hernia man

3 likes

Maar waarom wordt hij er steeds uitgelicht

Die Jordy wat is dat voor een figuur? Snap echt niet wat ze in hem ziet. Hij leek wel een lakei met die hoge broek en die schoentjes eronder. En zo ongeïnteresseerd, steeds met z’n handen in zijn zakken. Zeggen ‘nee hoor ik voel me prima, komt wel goed’ toen hij die roos had gekregen en de mannen zeiden ‘nu doorpakken’. Ik snap niet wat ze in hem ziet.

En van Niek snap ik het ook echt niet.

En van die ene jongen vond ze het heel leuk dat hij nog bij z’n ouders woonde en voorlopig niet van plan was daar weg te gaan. Hmkay.

26 likes

Heb ik ook altijd bij eotb en temptation hahaha

Nou bij de eerste twee afleveringen vond ik hem echt het leukst, maar in de derde aflevering leek hij het inderdaad belangrijker te vinden dat zijn maatje Jordy door ging dan dat hij de liefde van Gaby wordt. Hij stond half te hyperventileren bij de rozenceremonie.

9 likes

Ja en ik vond het totaal niet aantrekkelijk dat ze haar met zn tweeën gingen ‘wingen’.

Sowieso niet handig de wingman te spelen als je beide dezelfde vrouw wil.

En Witte Roos doet me denken aan een 12-jarige versie van Baas B.

En even hoor, Niek. Die buiktas en die strakke korte broek. :sweat_smile: :rofl:

26 likes

Die zonnebankroze lippen en ingevette sprieten haar vooral…

10 likes

Doet me een beetje denken aan Pauly D

3 likes

Ik irriteer me wel heel erg aan alle geluidjes die Gaby steeds maakt. Elke keer zo’n neplachje bij elke roos bij elke boy, de nephuil geluidjes bij het Bungeejumpen… etc

5 likes

Mijn haat voor Jordy met de witte roos is echt hoog. Wat een vreselijk kutjoch. Wat doet ie daar? En hoeveel bussen haarlak gaan in die meters hoge kuif of wat het dan ook moet voorstellen. BLEH :dizzy_face: en Niek vind ik ZO fout dat ik het grappig vind.

27 likes

Ik vond Djago ook leuk in de eerste aflevering maar echt een afknapper dat ze zo’n duo vormen inderdaad. En over Jordy is alles al gezegd haha maar vooral: waarom heeft hij zo’n raar accent? Dat klinkt zo gemaakt, vind hem ook erg jongensachtig overkomen

Joey is m’n favoriet en ik vind Ritchie eigenlijk ook leuk maar dat komt door dat accent haha heerlijk

2 likes