The Hills: New Beginnings

Ze kan niet mee doen omdat ze een eigen realityshow bij E! heeft

1 like

Stephanie is opgepakt voor winkel diefstal onder invloed van drugs.

1 like

afbeelding
Ik vind het ook wel meevallen. Maarja naast Heidi is iedereen een natural beauty.

5 likes

Ik denk dat Whitney nog vrij naturel gebleven is. Al is er wel iets anders in haar gezicht waar ik de vinger niet kan op leggen

1 like

Moederschap denk ik.

Nee sorry, maar merk wel dat ik na twee afleveringen al klaar ben met het geneuzel over moeder zijn.

1 like

Mijn ex stuurde mij (na 7 jaar geen contact) een appje dat deze serie weer begon :’) Ik heb gekeken maar alles voelt super fake. Dat was het natuurlijk altijd al, echter irriteerde ik me hier vroegah minder aan. Ik blijf toch kijken :woman_shrugging:

Ja! ik zat dus naar haar instagram te kijken en vond ook dat er iets anders was aan haar gezicht, maar kan niet zeggen wat

Maar die after foto lijkt best wel oud?

Hier zie je wel dat ze iig d’r lippen ook heeft gedaan:

Ik wist niet eens dat Audrina een kind had joh

image

Justin Bobby. That’s all.

13 likes

Ze zeggen dat nu niks gescript is, maar kan toch haast niet anders.

Maakt het uit :smile:

1 like

Neeee haha! Ik geniet toch wel, gewoon nieuwsgierig.

1 like

Ik denk dat je het kunt volgen maar zonder alle achtergronden van voorgaande seizoenen is het wel minder leuk.

1 like

Leuk! Ik ga zo de eerste aflevering kijken. Ik vond dit programma vroeger helemaal leuk, ik kende als vijftienjarige alle dialogen uit mijn hoofd (‘he’s a sucky person’). Jammer dat we LC moeten missen, zij was vroeger echt mijn idool :see_no_evil:

2 likes

Ik vroeg me heel de tijd al af wat er anders is aan Justin Bobby maar met deze foto’s naast elkaar is er duidelijk ook gewerkt aan zijn neus en ogen. Doet voor mij wel een beetje af aan zijn stoere imago.

5 likes

Wtf is er met dat “haar” van Perez

Haartransplantatie denk ik…

1 like

Wel typisch dat iemand die er zo uitziet zoveel commentaar heeft op het uiterlijk van anderen.

1 like

image

image

image

image

Classic.

20 likes