The Hills: New Beginnings

Heerak toch? Hier kunnen we praten over de nieuwe serie. (En wat mij betreft ook awkward snapshots plaatsen.)

Kan er echt niet bij dat ik vroeger zo tegen deze meiden opkeek en kan eigenlijk ook niet geloven dat het terug is, haha.


Snapshot van Heidi die probeert een glas wijn vast te houden.

25 likes

Waar kan je het kijken? Ik vond dit vroeger zo leuk, ben echt benieuwd hoe het nu is en of ik het nog net zo leuk vind.

1 like

Ik heb zondag gekeken. De serie gaat nergens over en ze doen het vast voor het geld, maar het is zo heerlijk om je te ergeren aan heidi en spencer

1 like

Hoe leuk is Pamela Anderson!

4 likes

Ik vind Justin Bobby echt nog steeds vies lekker, hij ziet er echt uit als zo’n goorlap die nooit doucht maar hellooooooo.

13 likes

Ik heb intens genoten afgelopen zondag.

8 likes

Volgens mij worden die huizen waar ze nu in wonen gesponsord toch? Dus werkelijk alles is nep aan hun leven

1 like

Ik wist wel dat het terugkwam maar wist het fijne er nog niet van. Een google onderzoekje en ik zie dat Mischa Barton meedoet??

En spencer in die gucci outfits van m :rofl:

Hebben jullie de 1e aflevering al gezien?

4 likes

Heeft iemand ook die show van Kristen gezien?

Ja wat doet Mischa erin?? Ga weg, zij is toch geen OG.

Ze kwam wel af en toe voor in de serie, maar was wel verbaasd dat ze nu echt bij de cast hoort. Wordt weer even wennen aan haar stem :confounded:

En las dat stephanie pratt zichzelf ook een nieuw accent heeft aangemeten nu ze in londen heeft gewoond?

1 like

Heeft zij nu ook in de lik gezeten? Of begreep ik dat nu verkeerd uit afl 1?

@lipkip Perez heeft al die mensen destijds helemaal kapot geschreven maar dat doet hij nu toch nog steeds?

Ik mag hem tegenwoordig wel.

1 like

Welke van de 2 bedoel je?

Maar nee ik weet niks van een gevangenisstraf van 1 van hun. Alleen dat Mischa het niet lang geleden wel heel zwaar had met drugs en mental issues.

3 likes

Stephanie bedoelde ik!

1 like

Ja Stephanie ook. Volgens mij voor diefstal

1 like

Ach, zou een beetje saai worden als ze geen strafblad hadden

Ik snap wel waarom ze allemaal gepakt worden:

5 likes

Ik mis Lauren wel, maar snap wel dat ze niet opnieuw dit drama in haar leven wil

5 likes

Ohhh nou dat denk ik wel hoor, lippen, ogen, borsten en dit schiet me zo Te binnen (hoezo weet ik dit?)