Ernst Daniël smid heeft inderdaad Parkinson.
Ja ik denk ook Jan Dulles.
Heb net even die engelse versie van hun somgfestival nummer geluisterd en denk dat t m best kan zijn
Neptunus lijkt me Waylon, kan ook niet meer anders horen ook niet goed haha
Nu hoor ik wel meer ernst Daniël…en Nicolette van dam.
Bij vrienden denk ik nu toch aan Jan Dulles haha
Volgens mij is de dino Jürgen Rayman
En idd Churandy haha, wel stom dat de stemmen toch anders/duidelijker klinken als ze samen zingen.
Ik hoor Jurgen en Jan Dulles
Alleen Loretta kan zeggen dat iedereen heel goed kan zingen terwijl op neptunes na iedereen bar slecht was
Het duurt wel een beetje te lang vind ik.
De dino zal wel afvallen vandaag
Ik blijf denken dat die Neptunus Waylon is haha, maar zou die link met water echt niet weten.
Ja vind ik ook! Maar in het begin heb je ook een lang stuk zonder reclame en dan op het einde om de haverklap
Sneeuwman: ik vond dat trillen echt mega opvallend, dus dacht daardoor eerst Rob de Nijs ivm zijn Parkinson, maar het zal dan idd wel Ernst Daniel Smid zijn!
Neptunus: dacht ook Waylon, toen die Tim van vroeger Di-Rect en nu denk ik dat Jan Dulles ook wel een en goeie gok is!
Edit: ja 100% Ernst Daniel toch?! En die andere blijf ik zeggen Churandy.
Ik hoor nu dus ook Ernst Daniël Smid.
Ja die uithaal
Tuurlijk nog een reclame kan 't schelen
Vind het wel jammer trouwens dat de ‘panelleden’ geen invloed hebben op wie er door gaat. Die zouden sowieso voor de yeti kiezen, maar doordat alles door het publiek bepaald wordt zie ik die ook nog eruit gestemd worden
Ik denk dat dit allemaal doorgestoken kaart is, dat bijv zo’n Willeke Alberti heeft gezegd: nou een aflevering wil ik wel mee doen, maar meer ook niet.
Edit: iig in het begin.
Haha ja dat klinkt eigenlijk wel logisch, kan me best voorstellen dat sommige mensen echt geen zin hebben om iedere week dat zweetpak aan te trekken