The Masked Singer (Deel 1)

Mijn lijstje:
Vlinder:Kim Lian van der weij
Dino:Jorgen Raymann
Jeti:Ernst Daniël Smid
Panter: Nicolette van Dam
Neptunus:Jan Dulles/Waylon/Douwe Bob

Ik denk vooral dat mensen die een hele herkenbare stem hebben er al snel uitgaan.

1 like

Ahahaha ja hoor daar is ie! Zon leuke gast

Hmm die Eddy Zoey was vorig jaar heel snel duidelijk en die zat er toch best lang in? Weet het eigenlijk niet meer.

Kijk Churandy hebben ze ook overgehaald met “één show maar!”. :wink:

Je bent niet de enige.
Ben sws niet thuis in de sport wereld.

1 like

Ik had dit echt niet herkend. Super leuk dat ie hier aan mee doet.

Vond dit wel een leuke verrassing! Ik dacht echt dat het Jörgen was

1 like

Hahahaha ‘ik hou van slapen’

1 like

Hahahaha flashbacks naar vorig jaar ‘ja patat was een hint want ik houd van patat’
En iedereen maar denken dat het om Lil Kleine ging met zijn snackbar :joy:

3 likes

Hahahahaha die was ik helemaal vergeten :joy:

1 like

Huh komen er nou volgende week nog 5 nieuwe?

Weer 5 nieuwe? Ik dacht misschien verder met die van vorige week. Hoeveel gaan er mee doen?

Ja ik ben ook verbaasd, volgens mij waren het er vorig jaar niet zoveel

Aaaah zo leuk dat hij gewoon meedeed. Vind hem echt de gezelligste man op aarde :smiling_face_with_three_hearts:

even opgezocht

vorig jaar waren het er 11 dit jaar 15.
Na mijn idee prima te verdelen over 2 afleveringen (dat je iedereen dan hebt gezien) als ze het niet zo langdradig maken.

2 likes

Ik denk de vlinder Babette van veen
Panter: Nicolette van Dam (ben ik niet zeker van)
Yeti: ernst Daniel smid (heel zeker)
Neptunus: Jan Dulles (ook vrij zeker)

1 like

Ik denk dat Waylon hier niet aan mee zou doen, zoals Carlo zei. Misschien Bibi wel, maar dan zou iets met Teddy(beer) erin zitten.
Waylon zou ook niet voor zo’n kostuum gaan denk ik. Maar wat mooier haha lekker oppervlakkig.
Er doen in beleving vooral mensen mee die hun carrière een boost willen geven of die graag willen zingen en normaal wat anders doen.
Beetje als sterren springen/dansen op het ijs.

Vind zowel Willeke Alberti of churandy Martina niet in die categorie vallen hoor…

1 like

Hm die deelnemers van vorig jaar vind ik ook meer niet dan wel in die categorie vallen eigenlijk.

Willeke niet maar Martina komt niet veel op tv.

Het is in iedergeval mijn beleving.

@Krabsalade ik vond Nienke Plas zo’n voorbeeld dat ze ook goed kan zingen en dit springplank is voor tv.

Met actieve zang carrière zoals Waylon in Nederland was vorig jaar volgens mij ook niemand.