The Masked Singer (Deel 1)

Weer reclame serieus pfff dit stuk duurt altijd te lang

Als het Mattie niet is…

Dat was zo’n raar verhaal toen. Zou hij nog iets van contact hebben met die tweeling? Hij was er toch bij toen ze geboren waren en daarna.

Ik moet echt om elke grap en actie van Ruben zo hard lachen altijd, ben echt in m’n studententijd blijven hangen toen De Lama’s helemaal de shit waren. :joy::joy::joy:

6 likes

Ik had alle dvd’s hahaha, heerlijk.

Hahahaha ja ik ook, hoop ook dat Ruben dit programma gewoon altijd blijft doen. Zijn interactie met de mensen in kostuums en de jury is echt leuk.

1 like

Geen idee eigenlijk :joy: maar bij Willeke werd ook gezegd dat ze geen blonde zangeres was, vond ik ook flauw.

Hij had eens gezegd dat hij geen contact heeft met de tweeling.

1 like

Oh de muis!!

Ohh had echt gedacht de astronaut wegging! Maar heel benieuwd wie dit is

1 like

Haha vette belediging voor Tabitha, die zingt mega goed.

5 likes

Had eigenlijk wel leuker geweest als de astronaut weg zou gaan, omdat iedereen al bijna zeker weet wie het is.

Ik denk dat mensen vooral stemmen op degene van wie ze geen idee hebben wie het is. Of het programma bepaalt. het gewoon haha en had de muis geen zin om langer mee te doen.

1 like

Maar wat is sowieso het idee van dat stemmen, moet je stemmen op wie je wel weet of wie je juist niet weet… Volgens mij begrijp ik het concept van dit programma nog niet helemaal

Hahaha ja hoor!

Jaaa Maris!!

1 like

Jaa ik had hem goed :slight_smile:

1 like

In mijn hoofd was het gewoon de slechtste zanger maar eigenlijk denk ik inderdaad ook dat mensen gewoon stemmen op wie ze het liefste willen ontmaskeren

Maar volgens mij willen ze wel graag dat de beste zanger wint in de finale dus niet echt een geweldig systeem😂

Ja volgens mij draait het programma niet heel erg om hoe goed je kan zingen haha behalve in de finale.

1 like

Zou de vos Noortje Herlaar kunnen zijn? Haar stem lijkt er wel heel erg op en zij is zwanger, dat zou goed verhuld kunnen worden met de hoepelrok.