The Masked Singer (Deel 1)

Haha die reacties

21 likes

Schrok me het gompes :joy::joy::joy: hahahha love Frans

1 like

Ik dacht bij de vos bij een move wat te zien eronder. Maar kan ook zijn dat stof van de broek aan die rok gemaakt is.

1 like

Ik kan echt alleen maar Bram Krikke horen bij de Astronaut haha

Ja misschien wel…
Ik denk het vooral vanwege de stem hoor, want zij haalde een paar uithalen die de gemiddelde mens niet haalt. En toen dacht ik ‘maar die is toch zwanger’ en bedacht ik me dat dat pakje dan misschien wel handig zou zijn dan.

Die Zebra is 100% een comedian, haha hij is vet grappig. Ik denk een ex-lama, Tijl of Jeroen van Koningsbrugge? Jeroen kan iig goed zingen. En die foto van het koningshuis… Benieuwd wat zijn vrienden er van vinden -> Ruben de presentator.

Edit: ik zeg Jeroen, luister maar terug, haha.

2 likes

Ja wij ook haha

1 like

Ik heb jeroen horen zingen live en die zingt echt vele malen beter dan dit. Ik ben 100% zeker van Najib Amhali

Oh hahaha ik meen zijn stem nu gewoon te herkennen als ik het terugluister. :sweat_smile:

Gister gekeken maar niet mee gepost want jullie gaat vaak mij te snel hier. :wink:

mijn vermoedens (naar aanleiding van dit topic en twitter)

Aap:Emma Wortelboer of Britt Dekker
Zebra:Naijb Amhali of Nathan Rutjes
Astronaut:Mattie Valk of Bram Krikke
Vos: Anouk Hoogendijk

Muis zat ik op Natasja Froger & Mariska Bauer.

Die is groot Ajax fan, dus zie ik niet zo snel bij een Feyenoord logo staan

1 like

Zebra dacht ik ook Nathan!

2 likes

Maar de aap had toch nog nooit gepresenteerd?

oh, dat had ik niet meegekregen.

De aap is sowieso famke louise. Ik herkende het aan de manier waarop haar engelse accent was en hoe ze haar stem gebruikte aan het einde van zinnen. Ik heb echt no clue wie het vosje is!

1 like

Stadion was het 3e woord dacht ik

1 like
7 likes

Hahaha Mattie is overduidelijk de astronaut!

2 likes

Hahaha ik hoorde dit vanochtend live op de radio en toen lieten ze een langer stuk horen waarin Carlo maar bleef herhalen dat dit in ieder geval geen zanger is. Dus toen hoorde ja Mattie ‘Ja Carlo dat weten we nu wel!!!’ :joy: Zo schattig zo beledigd hahahaha

Via de Instagram van Ruben Nicolai zag ik ook wat extra hints!
De vos heeft ‘meerdere kinderen onder haar vleugels’, de astronaut heeft wel eens wat gewonnen en verblijft wel eens op de Spaanse vakantie eilanden (geloof ik) en de zebra heeft wel wat met voetbal. Oja en de vos was niet alleen bekend om haar stem.