Dat geeft me extra reden om te denken dat de vos Noortje Herlaar is (haar man had al kinderen, samen hebben ze er eentje en ze is zwanger, en ze acteert ook).
Ja precies wat ik ook dacht. Zag ook ineens haar maniertjes in het filmpje (wat natuurlijk nergens op slaat in zo’n pak haha)
Hmm Bram Krikke heeft volgens mij ooit een radioprijs gewonnen!
Mattie won in 2010 de RadioRing voor aanstormend talent.
Mattie kan ook idd, maar toch kan ik alleen maar Bram Krikke horen als ik de astronaut hoor!
Ik heb het precies andersom haha! Onmiskenbaar de stem van Mattie wat mij betreft.
Ja astronaut is sowieso Mattie, hij gaat ook vaak naar Ibiza op vakantie (ik kijk het Mattie en Marieke weekoverzicht altijd haha). En sowieso zijn reactie toen Domien er naar vroeg.
Ik weet niet meer wie ik allemaal in het voorstukje zag maar sowieso Neptunus, ik hoop dat die er nog even in blijft! Astronaut denk ik ook Mattie maar zou het wel grappig vinden als het iemand anders blijkt te zijn haha
Dit is echt mijn favoriete knullige programma op de tv. Naast Chateau meiland.
Als het Mattie niet is zegt Marieke haar contract op bij Q musici. Haha
Ik verveel me en dacht dat het pas om half 9 zou beginnen en nu zie ik dat het al om 8 uur begint woeeeh
(mijn leven is toch vrij treurig te noemen momenteel als ik hier al blij van kan worden haha)
Haha same, ik zit echt te wachten…
Ik ga bij mijn broer kijken, die zijn ook om
Oeh, 2 ontmaskeringen!
Jaaa eindelijk een keer live meekletsen met jullie!
Skelet toch Holly brood?
Dit is sowieso Kim Feenstra
Ja dat denk ik ook!
Ja! Weinig vlees op de botten, voor en achter de camera. Denk het ook!
Ja vegetarisch, fotografie. Dat is toch Kim. Al hoor ik het zelf niet.