The Masked Singer (Deel 1)

Maar ja een test is niet 100% betrouwbaar denk ik dan… Het zal wel goed zitten hoor maar blijf het een beetje raar vinden dat ze zo dicht bij elkaar zitten

1 like

Ja volgens mij wel. Heb ik Annie Schilder wel eens bij Ranking the Stars horen zeggen geloof ik.

2 likes

Waar Annie wel niet goed voor is

4 likes

Ja vind ik ook raar! Hadden ze best makkelijk op kunnen lossen door gewoon op 1.5m afstand te zitten gewoon voor extra veiligheid

Ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld bij Jan Dulles, maar als ie het is vond ik hem net vrij heet tijdens dat nummer, hahahaha. Kan ook de wijn zijn.

8 likes

Nee hoor. Ben hartstikke nuchter en voel precies hetzelfde :flushed:

1 like

Nooo ik vind hem zo seksloos met dat haar zo plat op zijn hoofd

3 likes

Jas is het Volendams voor iemand van buiten Volendam (en een halve Volendammer, dus een van je ouders komt er wel vandaan en de ander niet noemen ze een bodywarmer)

Ieh wat klinkt dit naar? Zijn die stemmen vervormd?

1 like

Hij zit nu wel thuis met Corona. Op dat filmpje op insta zag hij er iets minder lekker uit.

1 like

Héél moeilijk om door deze double denim heen te kijken. Dat Neptunus-pak daarentegen: no problemo. :woozy_face:

5 likes

Famkeeeeee

2 likes

Ze heeft wel echt ballen, zij heeft zoveel haat altijd over haar optredens. En dan toch meedoen :ok_hand:

13 likes

Haha het ziet er zo raar dat grote apenpak en haar hoofd wat nu heel klein lijkt

1 like

Hij draagt er wel altijd één

1 like

Panter is overduidelijk Nicolette van Dam, maar die lama… geen idee

2 likes

Zijn dit Joris Linssen en Nicolette van Dam?

5 likes

Oooo ik denk nog steeds Joris Linssen!! Heeft ook meegedaan aan wie is de mol

3 likes

100% Nicolette van Dam, maar wie is de Lama???

Joris Linssen heeft wel in een soort Spaanse band gezeten geloof ik.