Ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld bij Jan Dulles, maar als ie het is vond ik hem net vrij heet tijdens dat nummer, hahahaha. Kan ook de wijn zijn.
Nee hoor. Ben hartstikke nuchter en voel precies hetzelfde 
Nooo ik vind hem zo seksloos met dat haar zo plat op zijn hoofd
Jas is het Volendams voor iemand van buiten Volendam (en een halve Volendammer, dus een van je ouders komt er wel vandaan en de ander niet noemen ze een bodywarmer)
Ieh wat klinkt dit naar? Zijn die stemmen vervormd?
Hij zit nu wel thuis met Corona. Op dat filmpje op insta zag hij er iets minder lekker uit.
Héél moeilijk om door deze double denim heen te kijken. Dat Neptunus-pak daarentegen: no problemo. 
Famkeeeeee
Ze heeft wel echt ballen, zij heeft zoveel haat altijd over haar optredens. En dan toch meedoen 
Haha het ziet er zo raar dat grote apenpak en haar hoofd wat nu heel klein lijkt
Hij draagt er wel altijd één
Panter is overduidelijk Nicolette van Dam, maar die lama… geen idee
Zijn dit Joris Linssen en Nicolette van Dam?
Oooo ik denk nog steeds Joris Linssen!! Heeft ook meegedaan aan wie is de mol
100% Nicolette van Dam, maar wie is de Lama???
Joris Linssen heeft wel in een soort Spaanse band gezeten geloof ik.
Wat is Loretta opeens helder deze aflevering.
Ja het is echt 100% Joris Linssen hoezo twijfelen mensen nog, echt alle hints wijzen daarop. Hij zingt in een Mexicaanse band. Hij is klein net als de lama. Vertrekhal en pak je koffers maar = hello goodbye. Heeft in een stadion gespeeld, dat was eerder een hint. Groot gezin dat nog steeds uitbreidt was ook een hint, klopt ook want hij heeft veel kinderen en pleegkinderen en krijgt binnenkort nog een pleegkind erbij. En die stem is ook 1 op 1.
Ik herkende meteen de stem van Joris Linssen bij dit nummer!!
Ik vind dit eigenlijk zo een debiel programma
maar zo verslavend