The Masked Singer (Deel 1)

Wat is Loretta opeens helder deze aflevering.

3 likes

Ja het is echt 100% Joris Linssen hoezo twijfelen mensen nog, echt alle hints wijzen daarop. Hij zingt in een Mexicaanse band. Hij is klein net als de lama. Vertrekhal en pak je koffers maar = hello goodbye. Heeft in een stadion gespeeld, dat was eerder een hint. Groot gezin dat nog steeds uitbreidt was ook een hint, klopt ook want hij heeft veel kinderen en pleegkinderen en krijgt binnenkort nog een pleegkind erbij. En die stem is ook 1 op 1.

5 likes

Ik herkende meteen de stem van Joris Linssen bij dit nummer!!

Ik vind dit eigenlijk zo een debiel programma :joy: maar zo verslavend

3 likes

Ik wist dit trouwens niet!! Ik weet wat ik ga kijken op oudjaarsdag :grin:

18 likes

Tenminste iets leuks tijdens oudjaar

2 likes

Hierna op SBS, ik geloof in mij. :smile:

1 like

Ooooooh ik dacht al vertrekhal - Chris Zegers ofzo maar dan zit ik nog best dichtbij haha. Ik hoor het totaal niet maar Caramba, Mol en Vertrekhal zijn dan heel logisch

ik denk noortje en rafaela

Kameleon Eva Simons? Met dat grote kapsel wat ze net kamde en de Adam en Eva poster

1 like

De vos Noortje Herlaar denk ik. Zij heeft op zoek naar Mary Poppins gewonnen.

1 like

Samantha Steenwijk

2 likes

De kameleon zei iets dat sommige haar bij zich dragen ofzo een fan van Samantha Steenwijk heeft een tattoo van haar gezicht laten zetten.

5 likes

Haha wat erg

Ja ik heb dat ooit eens voorbij zien komen en was zo in shock dat ik het onthouden heb hahah

Denk dat de Lama eruit gaat.

Een blik op de IG van Samantha Steenwijk en je weet 1000% dat zij de kameleon is. Paarden en een eend.

1 like

Als het Noortje is heeft ze wel extra vulling in haar broek, die heeft toch een heel andere bouw qua bovenbenen?!

Nou al weer bijna janken bij de reclame van AYNIL. :sob:

2 likes

Misschien moest haar outfit aangepast worden omdat ze zwanger is? Ik denk wel dat ze het is!

1 like

Zit de baby in haar batsen? Keer wat anders dan in het maagje.

1 like