The Masked Singer (Deel 2)

Jaa en ook wel gek bij elkaar gezet, want bijvoorbeeld de cycloop en kangaroe vond ik allebei slecht :sweat_smile:

Het is toch ook gewoon doorgestoken kaart.

Vaak genoeg dat vrij duidelijk is dat iemand maar 1 aflevering mee wil/kan doen en er dus als eerste uit gaat. Ook als mensen best prima kunnen zingen of een leuk optreden hebben vliegen ze er als eerste uit.

Had trouwens bij de Maan wel het idee dat ze zich in hield qua zang om niet teveel op te vallen. En de Dracula had natuurlijk ook prima in de finale kunnen staan.

1 like

Ik word knettergek van het woord obvious. Stop gewoon! Praat Nederlands!!!

Die aap kan toch never Alex Klaassen zijn?
Oké, in Vlogmania zingt hij ook een soort opera :rofl: maar dit is echt next level…

2 likes

Ik dacht dat Jandino 1.65 was ofzo

1 like

Alex Klaasen is een héél goede zanger hoor! 100% dat hij dit kan: https://youtu.be/qL-bOuNYXzI?si=5VVjlolBqq-VaFIi

Maar ik was er 2 seizoenen geleden ook van overtuigd dat hij de tijger was ik durf niet nog een keer. Vermoed nu dat het Freek bartels is.

5 likes

Ik hoor juíst zo duidelijk zijn klank en vibratie! Op zijn laatste plaat heeft ie ook een opera nummer, hij is echt bizar goed geschoold: https://open.spotify.com/track/40Md4v24rQMdJwXr0LMB89?si=JJX4fLQ9So2MjC2Z7q0XqQ&context=spotify%3Aalbum%3A4eRbDyEuSO0cGGeXvUQDkP

1 like

Ja ik heb het teruggeluisrerd op mijn telefoon en nu hoor ik dat inderdaad ook beter.
Echt heel goed!

2 likes

Ik vind het wel jammer dat ze nu met zo’n duidelijke hints werken die naar een heel iemand anders leid. Dit was eerdere jaren volgens mij niet?

Zoals bij de mammoet met frozen etc naar Vajen en de marmot dus de borrelnootjes naar Ruben van de meer. De kangoeroe kan dus gewoon niet kraantje pappie zijn want dat is ook te overduidelijk. Ben benieuwd vanavond wat ze nog gaan laten zien qua hints maar vind dit stiekem wel echt zonde.

Volgens mij hebben er altijd wel valse of neppe hints in gezeten maar je kunt er nu idd zo weinig mee dat ik alleen nog op stem probeer af te gaan. De echte hints zijn ook altijd zo ver gezocht tegenwoordig (ik heb 15 jaar geleden mee gedaan aan een programma waar niemand naar keek zeg maar).

2 likes

Jawel, vorig jaar met Douwe Bob hadden ze constant Jan Smit hints. En met Jamai de hele tijd Jim hints

1 like

Nog even een gokje wagen voor zometeen.

Baviaan: Alex Klaassen
Pegasus: Marcel van Direct
Egel: Bettina Holwerda

Weet alleen Bettina zeker…

1 like

Heb er nog nooit zoveel naast gezeten :joy:
Pegasus is wel briljant hoor, had m echt niet verwacht! Deze gast kan alles voor mijn gevoel

6 likes

Heel leuk dit seizoen! Veel onverwachte deelnemers

1 like

Ja enorm irritant. Hij wint ook bijna alles waar hij aan mee doet :joy:

3 likes

“Mijn vriendin”

:no_mouth::no_mouth::no_mouth:

2 likes

Was weer een leuk seizoen :smile:
Had trouwens niet verwacht dat de kangaroe door zou gaan naar de finale. En HMB houdt volgens mij wel van aandacht :sweat_smile: te zien in die paar minuten zonder masker

2 likes

HMB?

1 like

Haha ik alle kandidaten afgaan van gisteren: Holly Mae Brood.

2 likes

Ik had de Pegasus echt niet verwacht :joy: de rest vond ik leuk, behalve de Marmot. Ik vond het pak zo weinig bij hem passen.

1 like