Raar voor iemand die in de entertainmentwereld werkt
Ik liep een aflevering achter en had gister niet in de gaten dat toen ook al de finale was en toen viel ik ineens in de onthulling van Pegasus tot zover de spanning.
Maar goed resumĂ©; de baviaan en rise like a Phoenix â:fire:
Ik heb net kaartjes gekocht voor de opnames! Heel benieuwd hoe dat is.
https://shop.paylogic.com/ce6124302a504b45983d44f21c259d37/
Er zijn er nog een paar te koop zag ik.
Als het goed is moet je toch de zaal uit bij de onthulling? Ben heel benieuwd of dat waar is!
Leuk, ik heb ook kaartjes voor een avond gekocht, bedankt voor de tip!!
Ja dat moet anders lekt de onthulling uit
Ben ik dan altijd genept tijdens het kijken dat er publiek in de zaal zit
Ja volgens mij zetten ze de eerste rij vol met mensen uit de productie, daar filmen ze âoverheenâ dus dat zijn de hoofden en schouders die je ziet. En verder kun je natuurlijk een hoop aan beeld en geluid editten. Maar ze gaan die mensen echt niet in het grootste geheim ophalen, in zwarte kleding en helmen laten rondlopen daar en dan een hele zaal vol mensen wĂ©l laten zien wie er uit komt om pas weken later te gaan uitzenden. Dan kun je wel stoppen want tegenwoordig is het zelfs nieuws op juicekanalen als iemand een ander merk wc papier kooptđ
Ja daar zit wat in. Nou we gaan het meemaken, heb ik weken later thuis nog iets te kijken.
Hier heb je nog een interview met een deelnemer, vlak voor het hoofd er af is wordt er gestopt en gaat de zaal leeg: Zo houdt publiek onthullingen The Masked Singer voor zich
Dat heb ik inderdaad ook ooit ergens gelezen. Maar dat staat nog nergens vermeld bij de bevestiging of op de kaartjes of zo. Maar ik ga ervan uit dat dat inderdaad zo is. 22 september weet ik het te vertellen.