No shame
Wat een ironie ook weer. Zit je in een boyband, duizenden gillende meisjes, en dan val je op jongens.
Deze chick is cool
Dit nummer is wel vrij saai
Haha wie is die schreeuwende man? Haar vriend? Knappe meid wel!
Meh, ik loop een beetje achter. Te laat ingeschakeld en ik ben vanaf het begin gaan kijken.
Zij is echt goed man! Hoezo draaide Anouk niet?
Tito breekt de tent af
Die man is echt too much. Maar ja, you did that.
Iedere week bij the voice besef ik me weer hoe ver ik achterloop met modetrends zit me echt continu te verwonderen over de outfits
Alsof ze een mimespeler is, ik mis alleen nog de schmink
Deze meid gaat op sollicitatie. Dat is geen fesjun hoor
Ik herinner me haar van de beste singer songwriter, ben heel benieuwd!
Schaaaaap
Jeez nee. Haar stem lijkt wel van een zesjarige. Maar op een of andere manier staat haar hoofd me ook niet aan.
Ik ben nu de aflevering vanaf het begin aan het kijken, maar ik vind Adele zo saai en de mensen die haar nummers zingen daarom ook.
Kijkt niemand vandaag?
Ik vond nog niemand echt super goed tot nu toe? Herkende die Luciano wel, ben benieuwd hoe hij nu is.
Ik vind het ook een beetje tegen vallen. Vind Luciano tot nu toe wel prima, maar nog niet bijzonder.
Deze meit vind ik niks.
Ben ook benieuwd naar die jongen met de viool haha, hij lijkt me grappig.
Ja love Walter, wat een drama
Ik kijk het nu terug maar omgggggggggggggg wat erger ik me aan Lil Kleine. Wat doet hij daar?? En beetje pronken met zn volgers maar hij lult qua feedback iedereen maar een beetje na. Echt beter gaat Anouk hem nog even flink onderuit schoffelen.