Ja hij gaat er ook vanuit dat iedereen daar is om beroemd te worden in plaats van voor een zangcarrière? Daar doet hij zichzelf te kort mee want nu lijkt het net alsof hij niets te bieden heeft op muzikaal gebied en alleen maar mensen verder kan helpen via social media. Dat het uiteindelijk ook om populariteit en fans draait is logisch maar dat is bij de auditie echt nog niet aan de orde.
Oh ik had echt te doen met luciano. Zo onzeker. Hij had echt wel een mooie stem maar zoveel zenuwen. Ik denk dat hij -als ie zichzelf in the battles wat meer onder controle kan houden- zich nog vet veel kan ontwikkelen en ver kan komen
Zo knap is zij
Haha ja dit wilde ik ook net typen
Die Wytze was goed en hij is super sympathiek, leuk dat hij door is
Ik vind Mannus zo’n leuke jongen.
Wij schakelen nu in. Eerst flikken Maastricht gekeken
Ik kijk ook!
Sascha is enkel door, door haar knappe koppie. Is mss The Voice, maar als ze eenmaal gedraaid zijn…
Ik vond Melissa ook veel beter qua zang en stem
Ik wacht trouwens op het stuk dat Waylon tegen die meid met die zonnebril schreeuwt dat ze niet zo’n attitude moet hebben Komt dat vandaag?
Ik hoop het!! Ik kan in ieder geval niet wachten
Ik ook niet!! Zo’n raar type ook
Ik vind die Zoë echt zo leuk. Pas 18, weet wat ze wil, eigen stijltje, niet arrogant. En ze blaast die ander echt van het podium.
Ohh beide hele goeie dames nu!
Ik vond de battle tussen raffie en ik weet niet hoe die anderen gozer heet, echt niet eerlijk. Het liejde past totaaaaaal niet bij raffie zijn stem
Hahaha “hij heeft al zoveel sterren”
Omg yes schreeuwlelijk komt volgende week
Yes, komt die fittie met Waylon en die Jade.
Intens