Wow mooie betekenis en doel van het lied
Haha nog geen enkel bericht over het nieuwe seizoen.
Dat extra team van Typhoon en Maan vind ik zo’n matige toevoeging aan het format
Mooie stem deze jongen, leuke gast ook.
Jaa deze is leuk!! Helemaal van deze tijd ook, grappig dat ie meedoet
Aaah sneu dit dat waylon anouk blockt terwijl hij haar zo graag wou
Ja ik was ook ah wachten op het moment dat ie dat toch zou zeggen tegen haar (maar niet gedaan toch?)
RTL legt The voice of Holland stil wegens vermeend ongepast gedrag RTL legt The voice of Holland stil wegens vermeend ongepast gedrag | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Ben benieuwd waarmee dit te maken heeft
Boos zendt donderdag een aflevering uit
Wordt besproken in Boulevard-topic!
Check, ga ik even verhuizen!
Kijken mensen hier ook Better than Ever? Ik vind t wel schokkend om te zien hoeveel mensen het ver geschopt hebben in talentenshows en dan om allerlei redenen toch helemaal uit de muziek zijn nu.
Vorige week was de aflevering met Hind. Uiteraard vond ze later in een interview dat het geknipt en geplakt was en het leek alsof ze geflopt was na Idols. Maar we moesten vooral even weten dat ze wel 1 hit had gehad in de Billboard charts (op nr 4) dus écht niet geflopt was. Arme vrouw.
Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gekeken en ben nu met de derde bezig! Ik vind het wel een leuk concept zo, en wel maf dat ik eigenlijk vrijwel iedereen wel herken uit die talentenshows maar nooit meer aan ze had gedacht. Idols 1 was wel echt een zieke hype toen, dat herinner ik me nog wel (ik zat toen zelf in groep 8 haha). Ik vind de meeste deelnemers ook echt wel goed kunnen zingen maar ik denk dat er gewoon veel te veel mensen zijn die artiest willen worden in NL en dat daar gewoon niet de ruimte voor is? Er zijn heel veel mensen die meer dan redelijk tot heel goed kunnen zingen want dat zie je ook ieder jaar weer opnieuw in de talentenshows.
Ja en niet iedereen heeft het in zich om een artiest te zijn? Ik heb ook gekeken, vond velen heel mooi zingen maar idd bij Rochelle dacht ik wow. Moeilijk uit te leggen wat het is maar niet iedereen is even entertainend, of dat ik dacht; van jou zou ik nummers opzoeken of een clip bekijken, ook al hebben ze een prachtige stem
Ik vind het echt een heel mooi programma! En toch wel bijzonder hoeveel mensen je nog herkent, ook van echt lang geleden. En hoeveel echt grote talenten er in Nederland rondlopen, die nu de post bezorgen ofzo. Terwijl (in mijn ogen) minder talentvolle mensen hit na hit scoren. Hele plaatje moet kloppen denk ik, juiste mensen tegenkomen, hele marketing, alles bij elkaar…
Ik ben nu bij aflevering 3 van Better Than Ever en ik vind het concept heel leuk. In aflevering 3 zit Floortje en een vriendin van me was mega fan van haar. En ik van Raffaëla
Ik vond haar er ook al niet zo best uitkomen. Ze kwam totaal niet sympathiek over, en had echt een flinke bewijsdrang over zich heen. Twijfelde nog of dat aan mij lag, maar vond haar heel typisch.
Ik vond het zo leuk om die ene jonge jongen die nu uit dr kast is van de laatste aflevering te zien, ik ben zijn naam even vergeten. Ik weet nog dat ik hem destijds ook zo knap vond, ook al was hij toen eigenlijk al te jong voor mij mooi om te zien hoe hij nu eindelijk echt zichzelf is.
Die Robin viel mij overigens flink tegen, vond zijn optreden ook helemaal niet zo goed? Floortje daarentegen weer juist wel.
Ik kijk die van gisteren terug, heel leuk maar Waylon had er echt niet bij gehoeven van mij. Best zinloze analyses enzo op de bank
Ik geloof dat het programma zijn idee was.
Ja dat zag ik toevallig ook. Maar kom op zijn commentaar is zo cringe ik vind hem gewoon niet zo leuk denk ik
Ze hadden hem alle credits mogen geven en gewoon niet laten deelnemen.