The Voice Of Holland

Goed plan! :+1:

Ik mag Martijn meestal niet echt, alhoewel ik hem in dit programma wel te doen vind nog…

1 like

Ik vond aflevering 4 van Better than Ever zo fijn, met Stefan van K-otic die Numb zong en die jongen van B-Brave. Had ooit gemist dat zij ook uit een talentenshow ontstaan waren.

Ik heb al de hele week de Spotify playlist aan met de live nummers uit de show. Echt heel goed allemaal. En had gisteren gedroomd over de saaiste man ever Chris Hordijk (aflevering 5, staat al op Videoland), die broer van Lisa LoĆÆs, echt een gecompliceerd persoon, maar wel met zo’n mooie stem!

Vind Waylon trouwens wel te pruimen in dit programma; voor het eerst eigenlijk.

2 likes

Ja Martijn doet ook altijd alsof hij met kleuters praat, hele primaire reacties en zo gespeeld verbaasd om van alles.

3 likes

Snap helemaal wat je bedoelt, maar toch heb ik altijd de indruk dat mensen wel makkelijk met hem praten, dus het werkt wel op een of andere manier. Denk dat hij eigenlijk best slim is en iig weet wat ie doet.

2 likes

Zeker, het is meer een stijl maar soms staat ie in overdrive. Vind hem bij kopen zonder kijken soms ook heel irritant doen (zeker tegen de vrouwelijke kandidaten met van die ā€œnu zou ik wel een kopje koffie willenā€ opmerkingen. En dan met zo’n guitige Kuifje blik).

1 like

Dit is toch belachelijk?
Kandidaten van het gestaakte seizoen van The Voice mogen geen muziek uitbrengen voor onbepaalde tijd (zo lang de uitzendingen gestaakt zijn).

https://www.ad.nl/show/the-voice-deelnemer-ray-benjamin-schrijft-brief-aan-producent-laat-me-alsjeblieft-optreden~a63af800/

2 likes

Wow ja, bizar? Lijkt me haast onmogelijk dat ze daar echt aan vast willen houden.

Wow dit vind ik echt niet kunnen. Deze branche is al veel misgelopen door alle coronamaatregelen en door deze regel kunnen ze alsnog geen inkomsten verwerven. Echt niet oke dit!

3 likes

Ja, echt naar. Helaas wel standaard bij TVOH contracten.

1 like

Ja maar nu alles is opgeschort is het toch raar? Wie weet duurt dat nog tijden, en misschien komt the voice helemaal niet meer terug.

1 like

Waar ook te weinig aandacht naar uitgaat is alle medewerkers, worden die gewoon doorbetaald? Zijn die hun baan kwijt?

2 likes

Ligt eraan of ze zzp’er zijn of in loondienst denk ik.

Ja klopt, maar dat contract is opgesteld en getekend door beide partijen, en vervalt helaas niet ineens als dit soort nare situaties zich voordoen.
Hopelijk gaat ze zich netjes opstellen en hier iets aan doen.

Edit: over wurgcontracten bij talentenjachten

1 like