The Voice Of Holland

Zij is MEGA GOED

1 like

Yes, ik kijk ook. Ik vind het heel leuk om mensen goed/mooi te horen zingen. Ik vind alleen dat neppe gedoe van de coaches niet echt leuk. Ze zijn zo overdreven de laatste seizoenen


Het idee dat Jeroen van der Boom 10 jaar geleden relevant genoeg was om coach te zijn :no_mouth:

5 likes

Ugh lil kleine weer

1 like

Ja bizar, het schijnt echt heel heftig te zijn. Alle juryleden staan achter Anouk en Lil heeft schijnbaar echt een woord gebruikt waarmee je jezelf meteen buiten spel zet (ik denk kanker ofzo). Martijn Krabbé vertelde dat bij Beau. Hij zei dat het echt zaak is dat Kleine zijn excuses aan moet bieden, maar dat het maar de vraag is of Anouk dat gaat aannemen.

Ik kijk ook! Vond Emma super goed en ben wel naar benieuwd naar de band zo, maar vond het in het voorstukje veel aandachttrekkerij

Jeetje, charming

nou kan iemand deze meid weghalen, ik vind het helemaal niks

3 likes

Wat erg ook die ex van Waylon

1 like

Ik zit alleen maar te wachten op de “beef” tussen Anouk en Lil kleine :eyes:

Maarja. Dat zullen ze wel niet uitzenden :sob:

3 likes

Jemig deze chick ook weer, ik voel me altijd echt een baby tov deze “””””volwassen”””””” personen

Maaike lijkt me echt een schat maar ze heeft wel een bijzondere praatstem, ben echt benieuwd naar hoe ze klinkt als ze zingt!

1 like

Deze Maaike doet me denken aan lisanneleeft. Zo’n kindvrouwtje met te grote ogen en tanden.

8 likes

Ik wou dat ik dit zelfvertrouwen had toen ik 18 was

7 likes

Ik vind haar act wel leuk eigenlijk. Veel zelfvertrouwen

Ik hoop zo dat dit goed gaat


Haha denk dat we sowieso niks krijgen. Helaas.

Heb je een link naar dat filmpje?

Dat is nu pas net gebeurd volgens mij. Deze shows zijn al opgenomen in oktober
 misschien komt het in de liveshows nog terug!

Maar denk niet dat ze t uitzenden, mocht er echt geslagen zijn oid.