The Voice Of Holland

Zooo wat was dat stuk met Silver gescript zeg

Ik gebruk deze even voor de voice kids finale haha!

@GroenTakje ik hoop ook dat ze wint! Of anders sowieso Silver. Echt zoā€™n schatje vind ik hem.

1 like

Topper ben je haha, goed idee! Jaaaa die Silver is ook bizar, die zingt 0% vals

Ja niet normaal! En vind hem zoooo lief. Dat hij zo onder de indruk was van die lichtjes en ontroerd doordat er mensen moesten huilen door hem omg :heart_eyes:

1 like

Jaaaa zo wijs klinkt ie haha!! Vind Anouk trouwrns ook opeens zoveel liever zonder die zwarte tand

2 likes

Oh wauw! Dat meisje mag gewoon in Ahoy! Of wat was het? Ziggo? Iets groots.

1 like

Haha ik moest hier zo hard om lachen. Martijn zat daar heel erg op te hinten, wanneer zegt Glennis het nou. ā€˜Nou neem haar een keer meeā€™. En toen zei ze dat en hij heeeeel verbaasd NIET!? (of zoiets).

1 like

Ja maar hij zingt dit ook gewoon echt goed hahah. Toppertje is het. Ik denk dat Silver en dat meisje er sowieso wel ooit komen met hun karakters en stemmen. Ze zijn nog zo jong.

2 likes

Hahaha ik heb voor het eerst in mn leven gestemd. Wilde het vroeger altijd en nu ben ik opeens volwassen genoeg om dat zelf te beslissen!!!1!1!/

2 likes

Huh was dit nou een sneer of een grap van Martijn tegen Jamai hahha? Vond het alsnog lullig overkomen ook al was het een grap. ā€˜maar je bent toch welkom hooorršŸ˜¬ā€™

1 like

Ik vind het knap dat die kinderen niet allemaal in janken uitbarsten bij al die woorden van de jury.

Ik denk dat Sezina of Silver gaat winnen, vind ze allebei geweldig op hun eigen manier.
Moest net een traantje wegpinken bij ā€˜huil alleen bij jouā€™. Die blik van Ali naar Silverā€¦zo lief :sob:

Ik zie op de Instagram van Silver dat hij meerdere dagen Holland zingt Hazes heeft gedaan met Samantha Steenwijk. Ook geweldig hoe die dat deed in een uitverkocht ziggošŸ˜. Geweldig kind.

1 like

Ja oke ik ben verliefd, waar kan ik Silver adopteren?

3 likes

Achteraan sluiten, ik was eeeeeerst!

2 likes

#silveropdemiddenstip joeee

3 likes

Jaaaaa Silver omgšŸ„³

2 likes

Wie gaat het 10e seizoen ook kijken?

Ja! Maar wel pas in de herhaling vanavond laat.

Er is meteen al drama met Anouk en Lilā€™Kleine toch?