The Voice Of Holland

Hahaha is dat hem? Hij lijkt er wel op. Vind het wel een leuke jongen.

Volgens mij wel, als ik het zo zie
https://www.libelle.nl/videos/dalo-vier-handen-buik-viral/ Vind hem ook leuk!

1 like

Oke ik merk wel wat opgekropte agressie. :joy:

1 like

Haha ik vind hem wel leuk hij gaat er wel voor

Ja het is nog steeds een leuke jongen! Is dat ook hetzelfde meisje?

Ohhhh dat huisje😍

2 likes

:heart_eyes: Stef

2 likes

Neee joh hahaha vet grappig

Als je er op gaat letten draait hij bij iedereen die van die Nederlandse smartlappen zingt en bij jonge vrouwen (ook al zingen ze vals)

3 likes

Voorlog veel jonge mensen (16-20) die denken dat doe ik wel even. Of mooie kans om beroemd te worden.

ZIE JE

1 like

Huhhh was dit echt zo op tv?? Wat raar.

Als lil kleine commentaar geeft, dan kijkt hij de hele tijd naar de grond enzo. In ieder geval andere kanten op dan naar de kandidaat. Ziet er ongemakkelijk uit.

Hij heeft iig toegegeven dat ie in eerste instantie voor het liedje heeft gedrukt.

3 likes

Ik vind dafne nu wel heel goed! Mooi stemgeluid

Deze jongen had gewoon een oldskool eminem moeten doen man. Waarom dit nr

Deze lijkt wel een beetje op Britt dekker

Ik vond die jongen wel echt een mooie stem hebben trouwens (met dat liedje van Blof).

Ja leuke vibe vond ik hem hebben. Oeh volgende week wordt kleine eindelijk op zn plaats gezet door anouk

1 like

Haha Alisha die het Andre Hazes nummer zong, ze was echt niet zo goed en dat Lil Kleine draaide was een inkoppertje. Ali had ik niet verwacht.

Daphne (Dafne? Uit Drenthe) vond ik wel goed, heel erg onzeker zoals ze al aangaf, maar niet dat ik dacht wow dit is 4 stoelen waard. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen na coaching.

Kiki vond ik net zo als Daphne en die kreeg 0 stoelen! Ik denk dat het dan echt aan de muziekkeuze ligt. Het nummer vind ik echt een schijtnummer. Met iets anders wat meer impact had gemaakt was ze waarschijnlijk wel door geweest.

Die andere Daphne (uit Ierland) leek echt heel erg geautotuned?? Ik vond het niks. Ook weer een rare muziekkeuze. Het is zo specifiek qua smaak dan lijkt me de kans groter dat de coaches het niet leuk vinden.

Corleone was ook jammer met zijn muziekkeuze! Had verwacht dat hij echt iets meer hiphop zou doen, waarom kiest hij voor zoiets anders? Maar toch wel leuke versie. Had een beetje Diggy Dex vibes (of is dat een belediging voor Diggy :joy:)

Hahaha Britt lijkt echt op Britt Dekker. En ze heeft ook qua uiterlijk ook wat weg van Sanne (Miss Montreal), niet alleen het spraakgebrek. Zang vond ik niet speciaal en dan een knettervalse uithaal waar twee mensen voor draaien lol.

Zin in de battles volgende week!

2 likes