Die promo is er volgens mij iedere week sinds het begin van de battles. Zat vorige week in ieder geval ook klaar voor de ruzie vanwege de promo van 2 weken geleden
Ik dacht dat āde ruzieā achter de schermen was gebeurd, dus ik denk dat dit gewoon een ander meningsverschil was, maar geen idee.
Ja ik ook!! Spannend! Sowieso Team Anouk.
Wat een heerlijke vader-dochter-ish battleš
Omy⦠Ik kom net binnen vallen, maar wat was dit?? Ik vond dit heel gek haha.
Heel saai vond ik het?
Vond het echt een beetje vader en dochter op de braderie
Charine is 16? Ik snap ineens waarom ik geen alcohol mee krijg in de winkel.
Lil kleine heeft wel echt een blik aan vergelijkbare meisjes. Beetje van die flooowoooaoahhhh-hiiiiii- meisjes.
Ik kan Dalo niet meer los zien van zijn vier handen aflevering.
Ik versta er gewoon helemaal niks van
Ja ben ook teleurgesteldā¦
Denk dat lil kleine het gewoon niet leuk vond wat ze over hem zeiden tijdens het rappen en dat hij toen op zān pikkie was getrapt
Maar ik kon dat niet goed horen? Wat zeiden ze dan?
Wel kleinzielig van 'm dan. Zeker als ie dan gaat zeggen dat het zo slecht is? Dan laat je je toch keihard kennen?
Keek speciaal voor de ruzie maar dat viel tegen al vermoed ik ook dat er veel backstage is gebeurd
Lol deze discussie. Lil Kleine heeft op zich gelijk, het is slechtverstaanbare weinig creatieve rap, maar alsof hij zoān creatieve genius met lekkere flow is. En waarom zou je als rapper in zoān programma uitgerekend bij rap niet je mening geven. Van zang heb je ook weinig verstand. Waarom zit je er dan?
Ik citeer (een van lil kleines teksten)
ā Ik ben met BOEF, je bitch wil plakken man
Links rechts, doe je ding, laat het zakken dan
Je bent niet serieus, je bent grappig man
Dit is Alkmaar, en dit is Amsterdam
Je zusje is mān fan, vraag je moeder
Mijn jongens slikken M, voor die dames heb ik poeder
30k voor de VIP, maar gedraag me als een sloeber
Een jongen is geblessed, ik denk vaak genoeg aan vroegerā
Geen idee ik kon het ook niet verstaan, maar hij keek niet blij igg
Ik vind het wel echt stom dat hij zijn mening niet wilde geven, over de zang kan hij ook al nooit iets zinnigs zeggen en als je alleen maar lieve dingen wil zeggen ja wat doe je daar dan eigenlijk. Maar ja dat vraag ik me vaker af, hoop echt dat dit zijn laatste seizoen is.
Misschien dat het trouwens zometeen nog escaleert? Ik hoor net in de preview dat Anouk straks ook nog lekker losgaat over 2 kandidaten, misschien wel van Lil Kleineā¦
Voor mijn gevoel zegt hij altijd ānou vind het echt lastig ben blij dat ik niet hoef te kiezen!!ā en nu heeft die een keer een sterkere mening en dan ook nog in iets waar hij ervaring mee heeft en dan zegt hij niks?
Ja dan ben ik het wel met Anouk eens, je zit daar ook om hun feedback te geven, dan moet je niet niks zeggen omdat je het te negatief vindt
Hoop dat hij weg is volgend seizoen
Ik denk dat Kleine behoorlijk geroast wordt als hij serieus commentaar gaat leveren op rappers. Dit omdat hij zelf ook niet echt een hele goede rapper is. Je kan wel commentaar leveren op iemands verstaanbaarheid, flow, ritme, taalgebruik, maar feit is dat hij daarin zelf ook niet uitblinkt. Neemt niet weg dat hij best leuke nummers produceert, maar in de āserieuzeā hiphopwereld is lil kleine volgens mij best een uitgekotst ventje.
Oh hopelijk kiest iemand haar!
Edit: