The Voice Of Holland

Wow ik vind die outfit van kes wel heel heftig

1 like

Ik kijk het terug, ben nu bij die Shakira zingende meid. WTF? :exploding_head: Vreselijk!

6 likes

Weet niet of het hier al is besproken? Ik hoorde van de week wat meer over de fittie. Ik heb begrepen (van iemand die daar achter de schermen werkt) dat Anouk backstage heeft gezegd dat Lilā€™ Kleine zijn zoontje als accessoires gebruikt of iets in die trant. Hij is vervolgens losgegaan op Anouk en haar kinderen en de verschillende vaders van de kinderen.

Ik vind het zĆ³ jammer dat er in team Anouk en Waylon mensen uitvliegen, terwijl in team Ali en Kleine mensen zitten die gewoon echt niet op dat niveau zitten.

Zelfs als dat waar is of als je dat denkt, waarom dat uitspreken dan? Ik vind Anouk echt tof maar dit is toch gewoon dom om te zeggen tegen je collega? Ik zie Lil Kleine -hem ā€˜kennendeā€™- gewoon al losgaan en nog ergere shit zeggen. Kan me voorstellen dat dat dusdanig geĆ«scaleerd is, dat je elkaar niet meer kan luchten of zien.

Indd echt jammer! Daarom is het ook wel slim om voor Kleine als coach te kiezen. Dat vergroot je kans om de liveshows in te mogen gaan best wel.

Haha ik zie nu een bozende stampende kleuter voor me en een Anouk die het geen zak boeit wat hij zegt.

5 likes

Tsjah, geen idee waarom je dat zou uitspreken. Maar snap nu wel beter de reactie van elkaar niet meer kunnen zien. Dat kwam dus niet door die rapbattle en dat Lilā€™ Kleine geen commentaar wou geven.

Ik kijk het nu terug, maar jezus wat is dat team van Kleine slecht. Ik vond de optredens van het team van Waylon allemaal wel leuk, maar ditā€¦

En ze kiezen altijd van die standaard in een dozijn autotune rotnummers

Haha dit was zo genant slecht

1 like

Heb echt het gevoel dat ik wat gemist heb? Ben nu aan het terugkijken maar ik snap niet waarom er al 3 mensen op de stoelen zitten. Vorige week waren toch nog battles?

Dit zijn de knock outs. Die 3 mensen worden uit de teams van de coaches (winnaars van de battles) gekozen om mee te gaan naar de liveshows.

Ja dat snap ik! Maar er zitten al 3 mensen op die nog niet hebben gezongen? Die Chendo(?) is naar huis gestuurd maar ik heb hem niet zien optreden. Wanneer was dat dan?

In de zelfde aflevering, denk dat je een stukje terug moet.

Ow zo! Haha, dan denk ik dat je een stuk hebt gemist :sweat_smile: die heeft namelijk wel gezongen. Misschien foutje van de herhaling/videoland of waar je terugkijkt?

Huh weird :rofl: Ik heb de aflevering gewoon aangeklikt haha. Celine is nu weer weggestuurd en ik zit op 10min. Even refreshen dan maar

edit: ja het lijkt of die na een reclameblok begint. Martijn zegt ook meteen ā€œalle stoelen zijn bezetā€. Gaar. Vanochtend stond de aflevering er nog niet op dus er zal wel iets mis zijn dan. Jammer, had Pylo wel willen zien optreden!

Dit had ik net ook, snapte er al niks van. maar toen ik de aflevering opnieuw startte ging het wel goed

Bij mij helaas niet, misschien als ik het nog eens probeer in een andere browser haha. Nu eerst het afkijken en dan zien of ik het optreden van Pylo nog kan vinden :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben aan het terugkijken en vind het echt flauw dat April iets van Whitney Houston doetā€¦ ze is understudy geweest van de musical The Bodyguard dus natuuuuurlijk kan ze dat op dr duimpie

1 like