Nu ik hier op let is dit echt zo haha
Ik vind Emma echt fantastisch btw
Nu ik hier op let is dit echt zo haha
Ik vind Emma echt fantastisch btw
Ik ook, maar ik vond dat Zorah dit nog mooier zong! En nu in team Anouk, yes!!
Ja ik vond ook dat zorah heel mooi zong! Alleen ze heeft zo weinig uitstraling⦠Hopelijk zorgt anouk dat ze wat meer gaat stralen!
Ik vind dat zorah zo een mooi uniek stemgeluid heeft! Ben blij dat ze is gestolen en hoop dat ze erin blijft
Bij de knockouts ineens marco borsato en sanne hans ipv ali b en anouk?! Wat stom? Als in, die 2 gaan dan de kandidaten kiezen die door mogen� Wat is de diepere gedachte hierachter, of konden ali en anouk gewoon niet ofzo.
Mis Ali en Anouk nu al. Wat kut dit.
Is er ergens uitgelegd waarom ze er niet zijn?
Gaan ze vandaag niet gewoon de teams van waylon en lil kleine doen?
Oh dat zou wel logisch zijn. Maar blijft gek dat ze er ineens niet zijn.
Vanwege het tiende seizoen zou het zijn. Maar er wordt ook gezegd vanwege die ruzie tussen Lil Kleine en Anouk. Volgende week zijn Angela en Ronnie Flex er.
Stef
Hmmm vind haar timing niet zo lekker en ze haalt ook alle noten niet helemaal mooi lijkt het. Zonde want ze kan echt vet goed zingen
Haha dat komt door die ruzie, die twee willen voorlopig niet meer met elkaar in ƩƩn studio zijn.
āāāā
Jeetje mag Sanne ook nog es een keer wat zeggen?
Jezus, wat kut was dat.
Wat een kutteam.
Wow ik vind die outfit van kes wel heel heftig
Ik kijk het terug, ben nu bij die Shakira zingende meid. WTF? Vreselijk!
Weet niet of het hier al is besproken? Ik hoorde van de week wat meer over de fittie. Ik heb begrepen (van iemand die daar achter de schermen werkt) dat Anouk backstage heeft gezegd dat Lilā Kleine zijn zoontje als accessoires gebruikt of iets in die trant. Hij is vervolgens losgegaan op Anouk en haar kinderen en de verschillende vaders van de kinderen.
Ik vind het zó jammer dat er in team Anouk en Waylon mensen uitvliegen, terwijl in team Ali en Kleine mensen zitten die gewoon echt niet op dat niveau zitten.
Zelfs als dat waar is of als je dat denkt, waarom dat uitspreken dan? Ik vind Anouk echt tof maar dit is toch gewoon dom om te zeggen tegen je collega? Ik zie Lil Kleine -hem ākennendeā- gewoon al losgaan en nog ergere shit zeggen. Kan me voorstellen dat dat dusdanig geĆ«scaleerd is, dat je elkaar niet meer kan luchten of zien.