The Voice Of Holland

Geen idee ik kon het ook niet verstaan, maar hij keek niet blij igg

Ik vind het wel echt stom dat hij zijn mening niet wilde geven, over de zang kan hij ook al nooit iets zinnigs zeggen en als je alleen maar lieve dingen wil zeggen ja wat doe je daar dan eigenlijk. Maar ja dat vraag ik me vaker af, hoop echt dat dit zijn laatste seizoen is.

1 like

Misschien dat het trouwens zometeen nog escaleert? Ik hoor net in de preview dat Anouk straks ook nog lekker losgaat over 2 kandidaten, misschien wel van Lil Kleine…

Voor mijn gevoel zegt hij altijd “nou vind het echt lastig ben blij dat ik niet hoef te kiezen!!” en nu heeft die een keer een sterkere mening en dan ook nog in iets waar hij ervaring mee heeft en dan zegt hij niks?

Ja dan ben ik het wel met Anouk eens, je zit daar ook om hun feedback te geven, dan moet je niet niks zeggen omdat je het te negatief vindt

Hoop dat hij weg is volgend seizoen

6 likes

Ik denk dat Kleine behoorlijk geroast wordt als hij serieus commentaar gaat leveren op rappers. Dit omdat hij zelf ook niet echt een hele goede rapper is. Je kan wel commentaar leveren op iemands verstaanbaarheid, flow, ritme, taalgebruik, maar feit is dat hij daarin zelf ook niet uitblinkt. Neemt niet weg dat hij best leuke nummers produceert, maar in de “serieuze” hiphopwereld is lil kleine volgens mij best een uitgekotst ventje.

7 likes

Oh hopelijk kiest iemand haar!

Edit: :tada:

1 like

Nu ik hier op let is dit echt zo haha :joy:

Ik vind Emma echt fantastisch btw

2 likes

Ik ook, maar ik vond dat Zorah dit nog mooier zong! En nu in team Anouk, yes!!

3 likes

Ja ik vond ook dat zorah heel mooi zong! Alleen ze heeft zo weinig uitstraling… Hopelijk zorgt anouk dat ze wat meer gaat stralen!

Ik vind dat zorah zo een mooi uniek stemgeluid heeft! Ben blij dat ze is gestolen en hoop dat ze erin blijft

2 likes

Bij de knockouts ineens marco borsato en sanne hans ipv ali b en anouk?! Wat stom? Als in, die 2 gaan dan de kandidaten kiezen die door mogen…? Wat is de diepere gedachte hierachter, of konden ali en anouk gewoon niet ofzo.

Mis Ali en Anouk nu al. Wat kut dit.

Is er ergens uitgelegd waarom ze er niet zijn?

Gaan ze vandaag niet gewoon de teams van waylon en lil kleine doen?

4 likes

Oh dat zou wel logisch zijn. Maar blijft gek dat ze er ineens niet zijn.

Vanwege het tiende seizoen zou het zijn. Maar er wordt ook gezegd vanwege die ruzie tussen Lil Kleine en Anouk. Volgende week zijn Angela en Ronnie Flex er.

1 like

Stef :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Hmmm vind haar timing niet zo lekker en ze haalt ook alle noten niet helemaal mooi lijkt het. Zonde want ze kan echt vet goed zingen

Haha dat komt door die ruzie, die twee willen voorlopig niet meer met elkaar in één studio zijn.

————

Jeetje mag Sanne ook nog es een keer wat zeggen?

Jezus, wat kut was dat.

1 like

Wat een kutteam.

1 like