Ja, eentje van Anouk en eentje van lil kleine volgens mij
‘‘Voor mij absorbeer jij licht’’
Haha Chantal: Toen ik 17 was kwam ik Tegelen nog niet eens uit
Pittige prijs wel
Googelen op Peacock black shirt
Helaas geen mode expert of zo. Maar vond de blouse wel heel gaaf!
He he dat lucht op.
Wel leuk dat ie naar zichzelf wees met wie er zou gaan winnen
Ik vind Geraldine zo niet bij dit programma passen.
Die lidl sponsoring is echt lachwekkend. “Effe een snackje, wat groente of fruit” Ze zeggen niet eens Lidl, maar hebben het steeds over groente en fruit, freshbar etc.
Oh thanks! Jeetje wel echt duur
Ik vond dit echt niet goed, leek wel alsof ze aan het begin al buiten adem was
Jezus man gaan ze serieus maar 6 optredens in een programma van bijna 2 fucking uur doen? 6 x 3 minuten = 18 minuten zang totaal en 1,5 uur reclame en een hoop geblabla en kussengevechten. En fucking Kensington Dit hele programma gaat toch verdomme om zingende kandidaten man. Triest. Wat een verspilling van mijn tijd. Niet dat ik wat beters te doen heb ofzo dus daarom zit ik er hier maar over te bitchen.
Ik ga dit maar niet aan mijn man vertellen
Serieus Danilo en Kleine. Weet niet wie van de twee ik erger vind. Erger me echt kapot.
Pikkie. Ja toch.
Hoezo? Snap niet wat je bedoelt denk ik
Wie is eigenlijk die coach náást de coach? Jorik heeft steeds een soort hulpje naast zich staan. Waarschijnlijk iemand die wél inhoudelijk advies kan geven. Is hij bekend?
Volgens mij zn producer
Oh ik kijk het terug maar mennn, ik heb zo’n gruwelijke hekel aan Kensington en jawellll en daar zijn ze weer. Kan tegenwoordig geen programma kijken zonder Kensington te zien.
Sophia was wel echt goed!
Dat het zo lang duurt en we eigenlijk maar 18 minuten zingende mensen zien.
Het lijkt of lil kleine z’n facings wat heeft bij laten schaven, het is niet meer zo een kunstgebit-like-blok aan tanden!
En Geraldine zag er ook anders uit maar kan er m’n vinger nog niet op leggen wat precies.