The Voice Of Holland

Wie is eigenlijk die coach náást de coach? Jorik heeft steeds een soort hulpje naast zich staan. Waarschijnlijk iemand die wél inhoudelijk advies kan geven. Is hij bekend?

1 like

Volgens mij zn producer

1 like

Oh ik kijk het terug maar mennn, ik heb zo’n gruwelijke hekel aan Kensington en jawellll en daar zijn ze weer. :nauseated_face: Kan tegenwoordig geen programma kijken zonder Kensington te zien.

Sophia was wel echt goed!

1 like

Dat het zo lang duurt en we eigenlijk maar 18 minuten zingende mensen zien.

Het lijkt of lil kleine z’n facings wat heeft bij laten schaven, het is niet meer zo een kunstgebit-like-blok aan tanden!

En Geraldine zag er ook anders uit maar kan er m’n vinger nog niet op leggen wat precies.

Oei snap echt niet dat ze dit nummer hebben uitgekozen om met z’n 3en te zingen. Klonk nou niet echt bepaald geweldig

2 likes

Ik heb meteen zin om City of Angels weer te kijken

Emma :heart:

Zo, wij dachten dat er wat mis was met het geluid vanavond omdat iedereen niet zo ontzettend goed klonk. Maar niks mis met het geluid: Emma was supergoed! :star_struck:

2 likes

Haha love deze sneer

Wat heeft Waylon nou aan? Alleen een jasje en daaronder niks?

Stef ook hoor :heart:

Hij moet nog zingen maar toch

Ja Emma en Stef moeten wel door.

2 likes

Hahaha hoe Anouk keek

5 likes

Wat een belachelijke kutavond. Alle slechtste zangers gaan door. Wat een dom format met die crossbattles. Ik heb de show gecanceld.

4 likes

Als Sofia niet doorgaat gooi ik m’n tv uit het raam serieus

2 likes

Vind Sofia echt een pleun 2. Dan ben je toch niet meer uniek?

2 likes

Oh ik vind haar juist heel eigen. Maar ik ken Pleun niet.

1 like

Pleun won the voice in 2017. Is ook maar mijn mening, maar vind ze echt twee druppels water

1 like

Ik ken Pleun ook niet en kan me wel voorstellen dat er meer types zoals Sophia zijn, maar wat ik in ieder geval heel zeker weet is dat er van Danilo nog zeker 600.000 andere versies bestaan in Nederland. Van die Muziekfeest op het Plein wannabes die in de kroeg van tante Bep staan te zingen op zaterdag. Alleen in Volendam wonen er al een stuk of 300.

2 likes