The Voice Of Holland

Yoo vanavond start weer een nieuw seizoen. Met Anouk op het scherm in de stoel :joy:

Ik ga wel kijken omdat ik toch niks beters te doen heb op zaterdagavond (terugkijken zonder al die reclames) maar het gaat altijd enorm downhill na de battles. Bij de knockouts vallen er zoveel goeden af (Er gaan geloof ik 3 van de 12 door?) en dan die verschrikkelijke liveshows met over the top styling, suffe kijkjes in de redroom, echt maar 20 minuten zingen en 100 minuten gelul, en kijkersstemmen. Ook wordt het zo voorspelbaar gemonteerd bij de eerste rondes…
Maar ja toch kijk ik :innocent: :zipper_mouth_face:
Anouk vind ik wel een pluspunt.

2 likes

Vergeet de reclames niet als je live kijkt :joy: My god

O en de emotionele verhalen van de kandidaten als intro voordat ze gaan zingen pfff

Toch maar weer een seizoentje kijken

Oh het begint dus om 8, tune nu pas in. Waarom is Anouk ook alweer via een scherm

Is zij 38?? Wow!

3 likes

Jemig wat een lange intro bij al die kandidaten steeds haha

We hebben het over de vele sluikreclame bij vloggers maar man wat een reclame is hier als langs gekomen zeg in een half uur tv :sweat_smile::sweat_smile:

Volgende week maar online terugkijken :stuck_out_tongue:

Huh is hij 28? Dacht tegen de 40 :joy:

2 likes

Ik vind Jan Smit toch een partij onsympathiek

5 likes

Ik vond het niet echt 4 stoelen waard maar okeeee

Jason Derulo is it you

2 likes

Boring dit

Dit is wel mooi, als liefde niet bestond

Hoezo ga je als winnaar voice kids weer mee doen? Je hebt je podium toch al gehad?

1 like

:money_mouth_face:

5 likes

5 likes

Was dit omdat ze nog in Marokko zat ofzo? Ik moest wel even 2 keer kijken… huh.
Maargoed op zich leuk opgelost… ook BN-ers werken thuis :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Echt he, komt ook omdat ze zo klein is denk ik. Die stewardess was 24 en leek weer veel ouder.