The Voice Of Holland

Nee omdat ze astma heeft, is ze extra fucked als ze Corona zou krijgen. En aangezien haar carrière gebouwd is op haar longen moet ze echt alles doen om dat te voorkomen!

Ik vond het wel echt goed gedaan, camera standpunt en dat verticale scherm werkten echt goed.

2 likes

Haha ah ineens dat Amsterdams er door heen :joy: Doei Boudewijn de Groot

1 like

Die was er vorige week en is door. Volgens mij draaiden ze alle vier.

1 like

Moest echt lachen om hoe Creep volledig de pan uit escaleerde. Over de top

2 likes

Ik vind Jan zo irritant. Heb t gevoel dat hij helemaal niet echt een eigen mening heeft en gewoon met iedereen mee praat.

Hadden ze moeite om kandidaten te vinden dit jaar ofzo? Alweer eentje van the voice kids

Ik heb de auditie niet gezien, maar Anouk is lekker aardig bezig

2 likes

Oooh ik vond haar zo mooi zingen, maar niemand gedrukt :frowning: (meisje in gele vestje, heb dr naam gemist) oh Susan heette ze

2 likes

Heb echt het idee dat haar lontje extra kort is door de quarantine

Anouk is verschrikkelijk chagrijnig dit seizoen.

Ben ik de enige die het een beetje flauw vind dat ze fat bottomed girls draaiden tijdens haar loopstukje?

3 likes

Dit viel mij ook al op inderdaad. Ik vroeg me zelfs nog af of ik het nou goed had gehoord

Echt hè. Je maakt mij niet wijs dat je daar nooit aan hebt gedacht in de maanden voor je auditie.

Ik kijk het nu terug, maar waarom doet er iemand mee uit Nieuw Zeeland, terwijl hij met zijn vriendin in Keulen woont en zij komt daar ook vandaan??? Ik snap het niet.

edit: oh god hij is ook echt slecht en gelukkig niet door.

4 likes

Ja vond ik ook bijzonder!! Dan is een wedstrijd in Duitsland toch veel logischer om aan deel te nemen. Maar goed idd niet door gelukkig :joy:

Hahaha ik verslikte me bijna toen die chick droog zei “Hazes is de basis” houd op met me :joy:

3 likes

Veel mensen niet door deze aflevering… Maar ja, met zoveel seizoenen de afgelopen jaren kan ik me voorstellen dat je er ook wel een beetje klaar mee bent dat iedereen die niet-vals zingt ook meedoet.

Ik wilde de aflevering van afgelopen vrijdag terugkijken in de Videoland app maar belandde in een aflevering van seizoen 5. Bibi Breijman doet daarin ook auditie, was ik helemaal vergeten joh :sweat_smile: (ze liet geen stoelen draaien overigens)

Grappig, zat Waylon daar toen ook al? Ze kenden elkaar toen nog niet eens en moet je nu zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee was nog met Ilse de Lange en Marco Borsato. Volgens mij kennen Bibi en Waylon elkaar van It takes 2?
Wel leuk seizoen TVOH5 trouwens: met Og3ne, Duncan Laurence, Romy Monteiro.
En met een andere voice-over! Ik vind Martijn Krabbé heuull irritant als voice-over.