Onverdiend maar ze had ook echt een stom nr
Alyssa had gewoon een verkeerd lied gekozen
Wie geeft haar rven een knuffel
Ja stel je voor dat ze meer dan een paar tientjes belasting moeten betalen over hun vermogen, dan kunnen ze de toekomst van hun zoontje niet meer kopen
Wat een kutplottwist. Niet om lucas maar om andere personen die echt niet door mochten
Ooh misschien begreep ik iets verkeerd. Ik dacht dat Anouk vroeg “oh wacht je op mij?” Omdat ze moest gaan stemmen en dat hij zei “nee op eva jinek”
Volgende week weer 2 uur naar deze scheisse show kijken?
- Ja
- Nee
- Weet nog niet
0 stemmers
Ik neem ontslag
Ach Jasper gaat er nog wel uit. Misschien volgende week al.
En eerlijk is eerlijk. Alyssa zong niet zuiver. Lucas wel. Dus hij was wel de betere van hun 2
Omdat ik jullie commentaar zo leuk vind
Denken jullie niet dat Jasper/Nienke o.a. door zijn door white privilege?
Nee hij zei ‘nee, eva jinek’
Als in Eva Jinek wacht op jou Anouk.
Maar snap de verwarring haha, zat eerst ook zo
Haha Jinek 15 minuten in moeten leveren
Ooh ik snap het nu pas. Koekoek
Nou, tot volgende week he!
Het is op zijn minst opvallend dat 2 vd 3 mensen van kleur onderaan staan terwijl ze echt by far niet het slechtste waren.
En denk dat medelijden en de gunfactor extra werken als je er lekker herkenbaar en relatable uitziet (en als ik de gemiddelde voicekijker zo inschat lijkt het merendeel eerder op Jasper en Nienke dan Lucas en Alyssa denk ik zo)
Nah ik vond het wat vergezocht. Tegelijkertijd schat ik de gemiddelde voice kijker/stemmer ook niet zo hoog in. Heeft iemand hier daadwerkelijk gestemd?
Ik kijk rond 20:45 op Nlziet en dan kan je alle reclames en gezeik van geraldine doorspoelen, wat serieus 45m scheelt
Ik denk het wel. Ik denk niet per se dat Alyssa en Lucas onderaan stonden omdat de gemiddelde hollander bewust niet op mensen van kleur wilt stemmen, maar wel dat het onbewust een rol speelt als een kandidaat eruit ziet als je zoon of dochter en kandidaten met een kleur het vaak ook moeten hebben van de eigen achterban. De lat ligt voor hen gewoon structureel hoger. Ik vind zo’n stemsysteem mede daardoor echt superachterhaald en het zegt iets over de makers dat ze er nog steeds niet vanaf stappen.
Voor wie gisteren ook niet kon verstaan wie Sems overgrootvader was