The Voice Of Holland

Maar wat was er met z’n moeder dan, ik snapte echt helemaal niets van dat stukje

De vorige keer ging zij erg enthousiast tekeer dat hij door moest naar de volgende ronde. Ze keek heel intens en zei hard dingen als: “Kom op sem! Dit is je droom, sem zeg t ze! Kom zeg ‘t ze jongen! Je wil dit zo graag, je zit elke dag om half 7 op de fiets te zingen!”

Edit: hier te zien vanaf minuut 8

Aaah dankje! Ik dacht echt dat ze iets heel ergs had gedaan ofzo

1 like

Wat hierboven staat dus, ze kreeg online allemaal ‘modder’ over zich heen omdat ze zo ‘fanatiek’ was.

Off topic: love je ava! Moomins <3

1 like

Ja t was ook wel een tikje veel maar goed ik dacht echt dat ze in het verleden bij de ss zat ofzo :stuck_out_tongue:

Hahah jaaa love moomins :heart_eyes:

1 like

Ik heb dit hele topic even gemist maar zat ik ook aan te denken ja

1 like

Wow daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, maar dat zou best kunnen ja…

1 like

Heb er toch weer zin in jongens! Vriend is ziek dus ligt boven met baby in bed en ik heb heel de beneden voor mij alleen. Heb net zelfs speciaal chips gehaald. :joy: #sadlife

2 likes

Hahah feestje!!

Heb nu alweer spijt.

2 likes

Ik ben present hoor!!

2 likes

Heel die winnares vergeten

1 like

Haha same here

Shit hij is toch naast me komen zitten. :expressionless:

1 like

Ik had echt ff niet door dat t kartonnen poppen waren op de achtergrond, vond t al zo raar dat die mensen zo ongemakkelijk stilstonden

2 likes

Hahaha hier ben ik. Gekut met dakpannen maar het program is nu gestart, loop paar minuten achter maar straks na de reclame niet meer.

Wat een aanfluiting was die opening, echt verschrikkelijk. En ze keken allemaal zo blij terwijl het nergens naar klonk?

2 likes

Leuk hoor

1 like

Hahaha wauw. Zie het nu pas

Waylon ziet in hem zijn eigen mini me denk ik…

1 like

Wat een lelijke make-up van Emma :frowning: Ze is veel knapper dan nu lijkt