Wanneer heb je ze nodig? Ik ga het weekend van 6 mei verhuizen en je mag mijn verhuisdozen wel hebben als ik ze niet meer nodig heb?
Helemaal goed! Ik zal je tzt wel even een berichtje sturen (en als ik dat niet doe: herinner me eraan haha)!
Die zou ik wel graag willen hebben!
Waar drink ik de beste koffie van Tilburg?
Waar ik de koffie zelf heel erg lekker vind is bijv bij Stoom013, Brunch café Koppig, Mr.Morris en Buutvrij!
Yes dankjewel!
Waar sporten jullie? Ik zoek een fijne sportschool met goed aanbod aan groepslessen + yoga
Er is een nieuwe, blijvende dus geen pop-up, Vintage Kilo Sale winkel in het centrum, naast de H&M, ben echt zooo blij hiermee. Vandaag al hele toffe dingen gescoord voor 21 euro!
wie gaan er allemaal naar de meimarkt vanavond
Yes!!! Eindelijk haha
Ik ga er vanavond naartoe
oh haha ik vind het wel gezellig
ik heb een kamelenstoel gekocht
Ik ga dit weekend naar Tilburg en zaterdag naar cabaret in het theater maar we zoeken nog een lekker restaurant, mag best beetje bijzonder of wat duurder zijn. Helaas zitten Te Koop, Rosalie en Boven en Benee al vol… iemand nog leuke suggesties? En is er iemand wel eens bij de Houtloods geweest?
Gist is heel lekker en echt aanrader.
Babbo, al zit die wel buiten het centrum maar top Italiaans eten.
Stroming is nieuw en daar hoor ik wel goede dingen over. Als je toch daar gaat eten, dan zou ik ook zeker even door het doolhof van Doloris gaan.
Verder sluit ik me aan bij hierboven genoemd haha. Burgerij en houtloods, houtloods vond ik erg lekker maar mijn (vlees etende) man had nog honger toen we klaar waren met eten.
Thanks mensen! We zijn natuurlijk veel te laat met reserveren dus echt bijna alles van wat jullie noemen zit al vol Rak en de Graanhandel hebben nog plek, dus kiezen daar tussen denk ik!
Hebben we besloten! Leuk
Iemand tips voor een fijne dameskapper in Den Bosch of Tilburg? Voor knippen en verven
Ik vind 2gethair fijn in Tilburg. Salon is nogal Roy Donders-stijl, maar ik ben bij tig kappers geweest en hier wordt mijn haar eindelijk goed begrepen en geknipt.
Roza kappers!
Wat zijn jullie favo lunchtentje, restaurant en terras? Hoeft niet heel fancy te zijn, ik zoek meer iets waar je standaard heen gaat als je iets zoekt en wat altijd goed is.
Volgens mij wordt dit wel vaker gevraagd maar naar mijn idee komen er steeds nieuwe dingen in de stad.